Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Efterlysning af bilnøgler

 Besvar Besvar
Forfatter
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Efterlysning af bilnøgler
    Sendt: 11 Maj 2010 kl. 00:39
En lystfisker jeg kender, var i dag så uheldig at miste sine bilnøgler på sin fisketur:
Jeg var idag en tur ude på stenmolen bagved rensningsalæget ved Brøndby havn efter hornfisk.

Det blev da til 8 stk, men da jeg skulle hjem opdagede jeg til min skræk at mine bilernøgler var væk

Så hvis nogen kommer forbi og finder et sæt bilnøgler til en Chrysler, giver jeg et par gode flasker rødvin og et gavekort til jeres grejpusher.

Okh.
I kan kontakte ham på: olekammerhansen@yahoo.dk
hvis i skulle finde dem.
Mvh
Torben
Til top
Tom Bak Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TBH Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Maj 2010 kl. 06:08
HUSK lige at smutte forbi havnekontoret/havnefogeden og en tur på hittegodskontoret - der kunne jo have været en ærlig sjæl der havde lagt dem derind!
Til top
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Maj 2010 kl. 06:33
Jamen det er bestemt et forslag, der bliver fulgt op på.
Tak for det. (y)
Mvh
Torben
Til top
michael bjerregaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Michael

Tilmeldt:: 02 Jun 2002
Geografisk: Nordjylland-Djursland
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Maj 2010 kl. 15:52
Et godt råd du skal nok fjerne din email adresse eller lave noget fiks faks med den.. Pludselig vælter det ind med spam og mærkelige reklamer for alt muligt skrammel. Død irriterende. Men håber du finder dine nøgler igen.. Det er pisse ærgeligt specielt hvis det er en nøgle med kode i.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres