Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

waist waders

 Besvar Besvar
Forfatter
mogens rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
muggenæsby

Tilmeldt:: 27 Jan 2010
Geografisk: nordfyn
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér muggenæsby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: waist waders
    Sendt: 03 Maj 2010 kl. 22:54
jeg har prøvet sierra waist waders med fast støvle,som jeg syntes sidder rigtigt godt, og opfylder mine behov da jeg ikke vader ud på ret dybt ud.jeg har nu for anden gang måtte bytte dem pga.lille revne på støvle vristen.jeg blev anbefalet dem , da de andre men bootfoot havde problemer med at være utætte mellem støvle og der hvor sokken sidder fast få buks.jeg ønsker at købe waist waders igen,men det skal være et andet mærke.jeg har set vision har dem,er der nogen som kan anbefale dem eller andre.er ikke til rapala/ron thomson,er der nogen som har prøvet sierra bootfoot waist waders,og hvad synes i. hilsen mogens
Til top
niclas nicolaisen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
niclasnicolaisen

Tilmeldt:: 13 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér niclasnicolaisen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Maj 2010 kl. 09:53
hej efter min mening skal du holde dig langt fra bootfoot waist waders fra scierra men gå over til vision Extreme Guiding Vaders. de går ik i stykker eller er utæt de tåler meget for har et par selv og har været et svin med dem lagt i musling skaller og de vær tæt bag efter kender flere der har haft vrøvl med scierras
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres