Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gode hornfiske fluer til bombarda fiskeri?

 Besvar Besvar
Forfatter
Clemens Dieckmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Clemens Avatar

Tilmeldt:: 30 Jun 2007
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 156
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Clemens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gode hornfiske fluer til bombarda fiskeri?
    Sendt: 27 Apr 2010 kl. 22:40
Jeg mangler nogle gode fluer til fiskeri efter hornfisk. Jeg har tænkt mig at bruge flue efter bombarda.
Mvh.
Clemens
Til top
Kennet Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kdamm

Tilmeldt:: 23 Nov 2004
Geografisk: Glostrup
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kdamm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Apr 2010 kl. 22:43
Hej Clemens.

Prøv at se på denne side..

- se linket HER


Venligst
Kennet Petersen
Damm's Fly Design
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Apr 2010 kl. 23:07
Tobisfluer og børsteormsfluer virker fint ... evt. kan man bruge en silkekrog sat i en svirvel i stedet for flue.
Til top
Søren Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
racedue Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2005
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 181
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér racedue Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2010 kl. 05:16
Plejer at benytte et pink juletræ
- se linket HER
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2010 kl. 06:55
steen kehler skrev: Tobisfluer og børsteormsfluer virker fint ... evt. kan man bruge en silkekrog sat i en svirvel i stedet for flue....


Glem alt om silkekrogen, da du taber samtlige havbasser som helt sikkert osse vil bide i den skod snor.
Bare en flue som bliker i vandet som f.eks juletræet og så husk at sætter fart på indspinningen;-)
Til top
Christian Malabi Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian.malabi.larsen Avatar

Tilmeldt:: 24 Nov 2009
Geografisk: gladsaxe Kommune
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian.malabi.larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2010 kl. 07:11
hej clemens

jeg bruger meget små fluer i str. 8, 10 og 12. str. 6 kan også bruges. jeg bruger små fluer fordi de kroger bedre end store fluer.
jeg bruger meget juletræ i str. 8 og flammen i str. 8. andre fluer kunne være kobberbassen, fyggi, bassen, mysis imitationer og tangloppe imitationer.

mvh christian
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres