Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Thorninger & Andersen

 Besvar Besvar
Forfatter
jan broni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
A-fiskekrog

Tilmeldt:: 02 Maj 2007
Geografisk: ?
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér A-fiskekrog Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Thorninger & Andersen
    Sendt: 23 Apr 2010 kl. 08:32
Thorninger & Andersen:
Er der nogen herinde der kan fortælle mig noget om dette produkt, hvor det er lavet og hvornår osv.
mvh
jan
Til top
Bjarke Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bjelke Avatar

Tilmeldt:: 24 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 147
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bjelke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Apr 2010 kl. 09:29
Hej Jan.
Jeg har selv en del stænger af mærket, både til eget brug og lidt som er til salg. Jeg har købt dem af en mand som havde en webshop som han lukkede, og det er omkring 2 år siden. Så de er jo nok fra perioden inden det. Jeg er ret sikker på at de er lavet i Kina, trods navnet. Der er blandede kvaliteter, jeg har nogle teleskop-molestænger som nok ikke er bedre end en Bilkateleskopstang, men fx de 7delte fluestænger og de spinnestænger som hedder Free Wade er rigtig fin kvalitet. Stængerne er lette og har fine fittings og en god kulklinge. De 7-delte fluestænger har jeg mistænkt for at være bygget på samme klinge som 7-delte stænger fra Pool 12 og her på 123 nu har jeg set stænger til salg af mærkerne Ron Thompson samt´´graywolf Alpha´´ som helt sikkert er identiske stænger, bortset fra graveringen. Disse har måske været forsøgt solgt lidt over hvad kvaliteten svarer til, men spinnestængerne er helt klart i klasse med fx Berkley Lightning eller Shimano Catana (som eksempler), Fluestængerne er fine rejsestænger, som nok ligger i omegnen af en plov.
mvh
Bjarke
Til top
jan broni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
A-fiskekrog

Tilmeldt:: 02 Maj 2007
Geografisk: ?
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér A-fiskekrog Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Apr 2010 kl. 10:05
hejsa Bjarke
Takker for svaret, det hjælper det lidt på det, må man spørge hvad du tager for de stænger du sælger??
mvh
jan
Til top
Bjarke Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bjelke Avatar

Tilmeldt:: 24 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 147
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bjelke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Apr 2010 kl. 20:08
Hej Jan.
Jeg har sendt mail til dig via mailcenteret, du må lige skrive herinde hvis du ikke har fået den.
mvh
Bjarke
Til top
Peter Møller Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eisenia

Tilmeldt:: 30 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eisenia Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Apr 2010 kl. 20:39
Hvem fa.... er Andersen,troede det var Thorning & Søvndahl.
Til top
jan broni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
A-fiskekrog

Tilmeldt:: 02 Maj 2007
Geografisk: ?
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér A-fiskekrog Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Apr 2010 kl. 06:02
hej bjarke.
har modtaget din mail, tænker lige over og vender tilbage.
mvh
jan
Til top
jan broni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
A-fiskekrog

Tilmeldt:: 02 Maj 2007
Geografisk: ?
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér A-fiskekrog Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Apr 2010 kl. 07:03
hej igen bjarke
du må gerne sende mig fler oplysninger om dine varer til den mail du sendte til sidst
mvh
jan
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Apr 2010 kl. 15:10
Ja det er da nok til at man løber skrigende væk....navnene.
PH
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum