Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stella 4000XG

 Besvar Besvar
Forfatter
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Stella 4000XG
    Sendt: 20 Apr 2010 kl. 12:50
jeg så lige spændt at Stella 4000XG var landet - personligt tænker jeg ; VIL HA´VIL HA´
nogle der har set det ? prøvet det ?
hvad siger du Søder ?
Brian nielsen
Til top
Cato Jürgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Cato Avatar

Tilmeldt:: 05 Maj 2003
Geografisk: Bagsværd, Sjæll
Status: Offline
Beskeder: 132
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cato Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2010 kl. 14:09
Hej Brian

Så vidt jeg kan se, så er det ikke en model som kan fåes i DK. Du har ret i at det ser spændende ud, men hvis du vil eje det, må du nok hente det hjem fra udlandet:-).

/Cato
Til top
Cato Jürgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Cato Avatar

Tilmeldt:: 05 Maj 2003
Geografisk: Bagsværd, Sjæll
Status: Offline
Beskeder: 132
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cato Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2010 kl. 14:10
Kan yderligere tilføje at Stellaér med bla. tilnavnet XG er japanske modeller.
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2010 kl. 14:46
Derudover skal man lige bemærke udvekslingen på 6,2
Hans
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2010 kl. 15:25
ja det er en høj udveksling i forhold til de 4,8 mit stella fd.
men er spændt på at se det nye hjul
Til top
Cato Jürgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Cato Avatar

Tilmeldt:: 05 Maj 2003
Geografisk: Bagsværd, Sjæll
Status: Offline
Beskeder: 132
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cato Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2010 kl. 15:57
Ja, nu må vi se om at det kommer til DK.
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2010 kl. 16:12
Cato
Mon ikke der ellers kommer en ny model inden længe, FD har efterhånden 2½år på bagen.
Hans
Til top
Cato Jürgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Cato Avatar

Tilmeldt:: 05 Maj 2003
Geografisk: Bagsværd, Sjæll
Status: Offline
Beskeder: 132
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cato Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2010 kl. 18:52
Hej Hans-Erik

Jeg kunne nu bedre tænke mig, at de fik Stella 4000SW på det danske marked;-). Ud fra Normarks 2010 Shimano katalog at dømme, så er der ikke noget nyt Stella hjul på beding i DK forløbigt. Både den nye Stella som Henning refererer til samt 4000SW modellen kunne være interessant at få til landet, men skulle jeg vælge så blev det Stella 4000SW:-).

/Cato
Til top
Torben Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bornholmer Avatar

Tilmeldt:: 15 Dec 2006
Geografisk: Bornholm
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bornholmer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2010 kl. 19:02
(y) Jeg har en bestilling liggende hos min lokale grejpusher på et Stella 4000SW. Hvis de snart kan finde ud af at det ikke kun Japanere og Amerikanere, der kan bruge dem!
Til top
Cato Jürgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Cato Avatar

Tilmeldt:: 05 Maj 2003
Geografisk: Bagsværd, Sjæll
Status: Offline
Beskeder: 132
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cato Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2010 kl. 19:10
Hej Torben

Lyder spændende:-). Er det så via parallel import eller? Normark forhandler det jo ikke. Hvad skal du iøvrigt så give for det?

/Cato
Til top
Henrik Møller Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik_Møller Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik_Møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2010 kl. 19:12
Kan godt få fingre i nogle prisbillige SW 4000 HG .. og så spørger jeg lige lidt smådumt om det så er det samme hjul som SW 4000 ( som vist er lidt mere specifikt til saltvand ik). ?

vh
TRHM
Til top
Cato Jürgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Cato Avatar

Tilmeldt:: 05 Maj 2003
Geografisk: Bagsværd, Sjæll
Status: Offline
Beskeder: 132
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cato Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2010 kl. 19:27
Hej Henrik

Hvis du kan vise et billed af det hjul du omtaler, så skal jeg hurtigt kunne svare dig:-). Hvad er iøvrigt billigt og hvor er de så fra? Hvis ikke du vil skrive om det på åbent forum, så smid mig lige en mail.

/Cato
Til top
Torben Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bornholmer Avatar

Tilmeldt:: 15 Dec 2006
Geografisk: Bornholm
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bornholmer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2010 kl. 19:36
Hej Cato.
Min grejforhandler går med en forventning om at det kommer sidst på året, eller først i det nye år?
Men ellers skulle han på fiskegrej messe i USA og ville så tage et med hjem til mig. Jeg har ikke hørt om prisen, jeg må bare eje det. Så finder vi ud af det økonomiske bagefter;-)
Til top
Cato Jürgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Cato Avatar

Tilmeldt:: 05 Maj 2003
Geografisk: Bagsværd, Sjæll
Status: Offline
Beskeder: 132
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cato Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2010 kl. 20:57
Hej Torben

Ok, så forstår jeg det bedre:-). Så bliver det spændende at se om det havner på det danske marked på et tidspunkt.

/Cato
Til top
Teddy Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
teddy Avatar

Tilmeldt:: 28 Feb 2003
Geografisk: Brøndby Strand
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér teddy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2010 kl. 22:52
Torben Hansen skrev: (y) Jeg har en bestilling liggende hos min lokale grejpusher på et Stella 4000SW. Hvis de snart kan finde ud af at det ikke kun Japanere og Amerikanere, der kan bruge dem!


tja og der er vist ikke mange lokale grejpusher på Bornholm,måske en eller to;-);-)
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2010 kl. 09:23
hej henrik.

hvad skulle sådan en ´´prisbilligt´´ sw4000 hg koste ??

brian
Til top
Henrik Møller Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik_Møller Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik_Møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2010 kl. 09:46
Hej Brian

Fang mig på mailen :-)

henrik.roedovre@hotmail.com

vh
TRHM
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum