Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kære Paw - og andre sælgere

 Besvar Besvar
Forfatter
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kære Paw - og andre sælgere
    Sendt: 15 Apr 2010 kl. 21:06
Kære Paw og alle i andre der gerne vil sælge på auktion, jeg hører til dem der gerne vil købe. Med Paws seneste auktioner som eksempel vil jeg på det venligste anføre at: Jeg synes ikke at I Beskriver varerne særligt meget - og det gør mig usikker og så byder jeg ikke på noget.
Nogle sager på auktionen kender kun få, så hvis man beskriver kvalitet, indhold, alder,brugsspor, nypris og så videre, så tror jeg at mange flere vil fatte interesse for varerne.

det er nærmest det samme som almindeligt salgsarbejde, nogle få varer sælger sig selv - resten skal sælges

Det var selvfølgelig også rart hvis varerne blev placeret i den kategori de hører hjemme i, det gør det også nemmere for os der skal købe,
eksempelvis er der stdig ret mange blink og spinnere og andet endegrej i kategorien - selvom der er oprette en særlig gruppe til endegrej - det undrer mig.

jeg ønsker jer held og lykke med auktionerne

mvh hcg
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2010 kl. 21:24
hej. jeg vil nu nok mene, at folk som Paw, og andre, altid har et billed og et , ´´blik´´ på hvad det er, der er til salg! at der så bliver solgt ud af div, en gang imellem. jamen, beskrivelsen, ville jo blive alen lang. aften steen.
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2010 kl. 21:40
Hvis du mener at endegrej er forkert anbragt under samlergrej hvad jeg ikke tror men hvis så er du helt galt på den folk er faktisk rigtig gode til at pladsere tingene hvor de hører hjemme og så kan du jo forstørre billederne op så du kan se hvad der er det er meget sjældendt at billederne er ringe du må have held og lykke med at byde hvis der er ting du kan bruge ellers kan du jo kontakte v sælger for at få flere oplysninger
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2010 kl. 22:43
ja nu er det jo nok mig der ikke har fået forklaret mig ordentligt kan jeg se (på mit indlæg)

det jeg skulle have skrevet var: at der er meget endegrej under spindegrej og det er vist ikke meningen. samlergrejsrubrikken må naturligvis indeholde hvad sælger mener er samlerværdigt.

nu tænkte jeg blot dette som et råd hvis man gerne vil videre end de auktioner der slutter med : ingen bud

det skal være nemt at lokke køberne til.

vi får jo heller ikke så meget ud af at forstørre et billede af en lukket bog, eller en del af en fiskestang o. s.v.

jeg synes I skulle prøve at se Ebay, der er alle mulige måder her - også virkeligt elendige, men prøv at check de gode ud.

med venlig hilsen hcg
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2010 kl. 10:07
Kan kun give dig ret, folk er ikke for gode til at oplyse hvad de ønsker at sælge eller købe eller bytte for den sags skyld, tit og often glemmer folk de vigtige detaljer, så som:

#?, længde, stand, kvittering, garantibevis, alder, tlfnr, forkert mail, en-hånds, to-hånds, vægt osv. osv. osv.

ting som i min verden er vigtige for jeg gider købe noget, er disse ting ikke som de skal være gider jeg personligt ikke bruge min tid på dette, en salgsannonce skal ´´vække´´ købers interesse og man skal kunne overskue hvad man køber/byder på, forstået på den måde at jeg ikke behøver bruge min tid på at skrive en mail fordi jeg skal sidde og gætte mig til om #?, længde, stand, kvittering, garantibevis, alder, stand, en-hånds, to-hånds, vægt osv. osv. osv.

Tjek feks. disse på brugmarket:
- se linket HER
- se linket HER
- se linket HER
- se linket HER
- se linket HER


Så er der auktionen:
- se linket HER
- se linket HER
- se linket HER
- se linket HER

bare lige for at tage nogle af dem.
Til top
Per Nissen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
itnisse Avatar

Tilmeldt:: 15 Dec 2007
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér itnisse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2010 kl. 11:55
Så slemme er de da heller ikke med annoncerne. Man må gå ud fra at brugerne har en vis erfaring med fiskeudstyr, mærker m.m.
Hvorimod man godt kunne ønske sig lidt bedre kvalitet i billederne.
Se blot her: - se linket HER
Det er stort set umuligt at vurdere nakkens kvalitet.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum