Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Det helt vilde - se her

 Besvar Besvar
Forfatter
Carsten B. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
CarstenBeck

Tilmeldt:: 14 Aug 2002
Geografisk: Østjylland/Djurslands kyster
Status: Offline
Beskeder: 276
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CarstenBeck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Det helt vilde - se her
    Sendt: 15 Apr 2010 kl. 18:56
Hej.
Se lige her!
- se linket HER

Så er det bare slut med Kinavarer m.m.!

Siden er anbefalet af Dania Flyrod!

Carsten
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2010 kl. 20:44
yyuuumm læder!!! men hvorfor ligger super splitcane så, langt nede i brugt pris? en 3,1/2 fod koster 6200. fra ny.! en hardy. eller... 12000. en god stang med 40 år på´´ bagen´´ er ikke noget problem! Hvis der er nogle der tænker , Er der er reklame snus i dette indlæg, er svaret nul´´ det skulle lige være at jeg har en 15 fods til forhandling.. den er dælem,ne tung.. smil. steen.
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pastoren Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2006
Geografisk: vejlby
Status: Offline
Beskeder: 193
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pastoren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2010 kl. 21:30
det var også det jeg kom på-da jeg i sin tid splittede sådan en beton kæp -:-((y)

Det vejer et ondt år- det vil sige et slæb uden lige - :-( den ser fin ud indtil man får den i hænderne så forsvinder synet og glæden i besvææææææret for en fandens til kæææp -

den er meget svær at knække !- jeg blev så gal på min at jeg ikke gad den mere -men det var en anden sag at knække denne genstridige kæp- den nærmest flossede total op ihvertfald lignede den håret på fanden da han stod for udkast mod Gud;-)(y) -

så at omtale disse emfame umulige fiske pinde - er
blasfami :-((y)

Pastoren :-)(y)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum