Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nye regler i Gaula 2010

 Besvar Besvar
Forfatter
Bøje Johansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bojj Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2008
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bojj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nye regler i Gaula 2010
    Sendt: 15 Apr 2010 kl. 16:04
Hvad synes i ? Personlig synes jeg det er en joke !!! ikke fordi reglerne er dårlige, men fordi de ikke bliver overholdt. Jeg har fisket i Norge igennem 15 år, har mange fantastiske oplevelser, og det er jeg meget glad for. Det bare utrolig at de Nordmænd ikke fatter en skid !!!! Få nu lavet et system som virker f.eks. som Irland. Jeg har aldrig set en eneste seriøs kontrol i Norge !

her er de nye regler

´´´´´´Gaula Fiskeforvaltning har nå vedtatt nye fiskeregler for Gaula med sidevassdrag. Reglene gjelder for sesongen 2010, og trer i kraft straks. De nye reglere er en videreføring av de siste års regelverk, med unntak av sesongkvoten. Maksimal døgnkvote for laks er 1 stk. og sesongkvote for laks er 8 stk, hvor maks 4 kan være over 80 cm.´´´´´´

link
- se linket HER
Til top
Henrik Poulsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Blueline

Tilmeldt:: 11 Jun 2006
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 174
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Blueline Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2010 kl. 16:16
tja, der er jo mange som synes naturen er skøn osv. som hellere end gerne vil betale spidsen af et jet jager for at fiske uden at der må hjembringes en fisk her og der, så det her kommer nok ikke til at betyde noget deroppe. !!!! :) Gaula er jo heller ikke speciel dyr. :) .. På den her måde skabes der jo heller ikke problemer for fjeldabernes elskede lusebefængte pis dambrug!

Mit bud er at det bliver billigere at fiske i norge i fremtiden!
Til top
janus lysdal Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
audna

Tilmeldt:: 03 Mar 2006
Geografisk: ry, midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér audna Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2010 kl. 16:30
Hej....
Puuuha..... Hva` Bøje. Så er Minkens kvote allerede i knæ halvt inde i uge 25. Bare 2 mdr. til Gaul skal fiskes igen.

Mvh. Janus
Til top
Bøje Johansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bojj Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2008
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bojj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2010 kl. 18:48
Hej Janus,,,,
Peter siger det er en ære at får tilnavnet ´´Minken´´ af Svenskerne, jeg ved ikke, de lygter ikke for godt,,,, gør de ?
Jeg kan ikke vente!ser fint ud med sneen....
ang dit indlæg kan være man kan få tilladelse til at fiske ude flue fra onsdag !!!!

VI SES
Til top
peter nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
snus Avatar

Tilmeldt:: 14 Mar 2006
Geografisk: Fredriksberg
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2010 kl. 19:47
Hep i 2 gæve stangsvinger....

Nu er det sådan at tilnavnet minken gives til den dygtige fisker,så nu ikke noget piveri....jeg mener at vi har jo alle vores problemmer.....næsten som livet i den virkelige verden,er laksefiskeriet ´´løn som fortjent´´-nogen for mere end hvad som tilkommer dem,og andre finder at junilaksen er mere end lunefuld.....fisker og fisker...haha.....som jeg sagde til öberg forrig år....det er oppe i skalden blokeringen sidder min ven,du må tro på det....griner....det var hans fjerde år uden,mens andre trak fine fisk op på holdet.....

men mon ikke at sveskerne vil gøre deres yderste iår,de har jo fået forstærkning i skikkelse af Janus den gæve jyde på holdet som vi skal fiske med i år

Peter Nielsen
Til top
janus lysdal Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
audna

Tilmeldt:: 03 Mar 2006
Geografisk: ry, midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér audna Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2010 kl. 21:25
Tjena igen i 2.
Bøje hvorfor ikke bare fiske krogløs hele ugen, så er der jo også lidt igen til uge 31 ;-)... Og ja det bliver fame dejligt at komme afsted igen & svenskerne får en topladet jyde på pladsen hele ugen, så må vi jo se om det hjælper. Jeg er lige kommet hjem fra et aften smut i Guden, det gav dog kun en falder - model havørrede - & en stor aborre. Men nu skal april bare lige slutte, så står den på 2 ugers jysk laksejagt.
Ha`det godt til vi ses eller høres igen drenge. - Mvh. Janus

Ps. Hils Michael.
Til top
Michael R. Mulbjerg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael R. Mulbjerg Avatar

Tilmeldt:: 21 Feb 2002
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 158
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael R. Mulbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2010 kl. 16:03
Hej Janus

Jeg er her skam også, det skal blive godt at se jer alle igen om bare 8 uger - der er jo blå/gul revanche at ´´se frem til´´ i mere end en henseende
kameraerne er ladet og klar så 14 bare gøre sig god i brohølen

vi ses, knæk og bræk med de jyske laks
michael
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres