Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sild??

 Besvar Besvar
Forfatter
Allan Baadsgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ABP Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2006
Geografisk: Silkeborg/Midtjylland/mariager fjord/østjylland
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ABP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sild??
    Sendt: 13 Apr 2010 kl. 19:10
Hej alle

Jeg har måske mulighed for nogle timers sildefiskeri imorgen, og så ville jeg høre om nogle af jer har gjort fangster de sidste dage?
Gerne meldinger fra Oddesund, eller Randers fjord?? Bare i nærheden af midtjylland:-)

Og til jer, som bare vil skrive at jeg skal gøre mine egne erfaringer osv. osv. så har jeg mine egne erfaringer fra de nævnte steder, men i dette tilfælde er det måske min eneste fisketur i 14 dage, så rimelig klar besked ville være rar;-)

Mvh Allan
Til top
Mark Thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mauser25 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mauser25 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2010 kl. 19:17
Jeg har været på Randers Fjord i dag, dog ikke efter sild.. Men tjekkede lige hurtigt om der var nogen i sejlranden for enden af kanalen. Der var lidt små stimer, men ikke det store.

Der stod en del ved Vore, men så vidt jeg kunne se havde de ikke held med det.

Så tror ikke rigtigt at der er kommet vildt mange sild ind endnu, lidt er der da, men ikke mange.

Så oddesund er nok en bedre idé...

Knæk og bræk
Til top
Allan Baadsgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ABP Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2006
Geografisk: Silkeborg/Midtjylland/mariager fjord/østjylland
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ABP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2010 kl. 19:27
Hej Mark

Tak for meldingen:-) Har ikke haft det store succes ved Randers fjord før, men det kunne jo være!

Mvh Allan
Til top
Mark Thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mauser25 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mauser25 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2010 kl. 21:36
hvis det er i båd så prøv helt ude ved det nordligste af kanaløen...

Hvis du er til fods kan du gå helt der ud.. I faldende vand bliver sildene presset over mod selve kanaløens spids.

Knæk og bræk


Til top
www.havfiskerne.dk Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
tikatjek Avatar

Tilmeldt:: 20 Jun 2008
Geografisk: Vesterhavet
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tikatjek Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2010 kl. 22:37
Hej Allan

Ellers kør til Hvide Sande, der er du helt sikker på at få så mange sild du har lyst til.

Ulrik
Til top
Allan Baadsgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ABP Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2006
Geografisk: Silkeborg/Midtjylland/mariager fjord/østjylland
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ABP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Apr 2010 kl. 19:40
Hej igen

Kan rapportere at der absolut nul og nix var at komme efter ved oddesund idag! Øv bøv!!

I løbet af dagen prøvede 15-25 andre, men de måtte også give op!!

Mvh Allan
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Apr 2010 kl. 19:52
Der blir revet en del op i aarhus havn:-) de sidste par dage har midter bassinet været pakket men sildefisker og der blir fanget en del:-)
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Apr 2010 kl. 20:12
Ja du kunne jo bare komme ud og besøge mig til lidt sildeophivningsgilde :) Er altid frisk og stangen står klar... Fået lappet ponton og flydering så du er klar til 1. maj?
Til top
Allan Baadsgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ABP Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2006
Geografisk: Silkeborg/Midtjylland/mariager fjord/østjylland
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ABP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2010 kl. 07:52
Hej Jeppe

Jamen det er jo lige det med tid, osv.
Tjah, den bliver ordnet inden så længe, satser jeg på:-)
Flyderingen har jeg ikke fået tjekket endnu.

Til top
rasmus bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
rasmusbech

Tilmeldt:: 30 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 112
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmusbech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2010 kl. 11:43
hey buddy!

Jeg har fået sild ved Voer.

Med den største på ca 40 cm! Troede det var en HØ ;) ;)
Til top
rasmus ottesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gudenåfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 07 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gudenåfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2010 kl. 16:40
hey drenge!
nu genoptager jeg lige tråden, Bjerringbro juniorklub skal på vores årlige sildetur og vi ved ikke helt om der er sild at fange ved voer. i ved jo ungerne gerne vil fange MANGE sild, så en lille udmelding ville være rart
men vi tager der ud alligevel, det ville bare være rart at kunne sige til ungerne at der var mange eller få sild.;-)

Rasmus Ottesen
Til top
Allan Baadsgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ABP Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2006
Geografisk: Silkeborg/Midtjylland/mariager fjord/østjylland
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ABP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2010 kl. 19:06
Hey Rasmus

Vi var der et par gange sidste år, og forrige år for den sags skyld, og det eneste jeg fangede var 3 små ørreder, så jeg har bare været uheldig derude.
Ka være du ska lokkes til og guide en tur derude;-)

Mvh Allan
Til top
rasmus ottesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gudenåfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 07 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gudenåfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2010 kl. 18:50
hey. vi var ude med vores juniore idag. vi fik ca 100 sild
så de er kommet
Til top
Lars Sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mhystique

Tilmeldt:: 20 Apr 2010
Geografisk: Stevnstrup
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mhystique Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2010 kl. 00:27
Lige nogle uddybende spørgsmål.
Hvor mange var I, hvor lang tid brugt I på at fange de 100 stk og var det fra båd eller på land?
Til top
Marc Sievers Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Marc S

Tilmeldt:: 11 Mar 2010
Geografisk: Gjerlev J
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Marc S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2010 kl. 06:44
Hej Lars

Vi var 2 ved kanaløen fredag der fangede vi 109 på et par timer fra land.

Knæk og Bræk
Marc
Til top
Lars Sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mhystique

Tilmeldt:: 20 Apr 2010
Geografisk: Stevnstrup
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mhystique Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2010 kl. 14:25
Kanont, hvor langt gik I ud?

Jeg planlægger nemlig at skulle have nevøen med snart, men når jeg ikke har adgang til båd, så vil jeg gerne være sikker på der er bare lidt aktivitet derude, uden at vi skal slæbe al udstyr alt for langt.

Man er jo lidt magelig, og sidste år snyd de ´´skiderækker´´ mig sku'... ;-)

/Lars
Til top
Marc Sievers Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Marc S

Tilmeldt:: 11 Mar 2010
Geografisk: Gjerlev J
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Marc S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2010 kl. 18:50
Hej Lars!

Vi stod lige før øen begynder hvis du ser et sted med mange skæl på jorden så er det der vi stod;-). Sidste sæson der snød de også os.

Knæk og Bræk
Marc
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres