Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Luftpumpe

 Besvar Besvar
Forfatter
Jan Steffensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jabis Avatar

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Øster Tørslev
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jabis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Luftpumpe
    Sendt: 31 Mar 2010 kl. 12:16
Jeg skal bruge en elektrisk luftpumpe til min pontonbåd af den slags, der kan tilsluttes 12V strøm fra bilen (ikke direkte til batteriet). Nogen forslag til hvor jeg kan skaffe den? (ved at pontonland.dk sælger dem, men leveringen er for ustabil)

Jan
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2010 kl. 12:28
- se linket HER men de fleste camping- og bådshops har forskellige typer, kvaliteter og dermed priser !
mvh
H.
Til top
aksel jakobsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
aksel jakobsen

Tilmeldt:: 12 Nov 2008
Geografisk: aalborg
Status: Offline
Beskeder: 131
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aksel jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2010 kl. 12:48
biltema har også en ,den bruger jeg selv til min quiksilver gummibåd og den er 330, og den har kørt i snart 5 år (y)

men ved ik om de har den mere,det er en stor firkantet en med en masser ex tilbehør.

Aksel.
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2010 kl. 13:19
Hej Jan
THansen 99kr
- se linket HER=3649724764&n=1199166632&pn=1497511368
Michael
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2010 kl. 13:20
Undskyld linket
- se linket HER
Michael
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2010 kl. 13:32
Jeg har selv Outwell Storm. Den pumper den op, men kræver nogle få pumpeslag med den manuelle pumpe for at få det sidste tryk.

- se linket HER

Men den vil nok blive udskiftet med en Bravo Superturbo.
Den kan man indstille trykket på og den stopper automatisk når det er nået og man er klar til action.

- se linket HER
Til top
Jacob Albertsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Albertsen Avatar

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Albertsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2010 kl. 13:46
Kik evt. her..

- se linket HER

K&B

Jacob
Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2010 kl. 14:45
luftpumper - se linket HER

mvh Jørn
Til top
Jan Steffensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jabis Avatar

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Øster Tørslev
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jabis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2010 kl. 15:24
Tak for jeres hurtige svar. Såvidt jeg kan se (dog minus Lionfish hvis hjemmeside er umulig at finde rundt i) er der ingen af pumperne, der har den studs, der skal bruges til pontonbåde. Ret mig hvis det er forkert.

Jan
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2010 kl. 15:32
Jeg har en pontonbåd og den fra THansen passer direkte på.
De fleste af de turboblæsere der er på markedet, har en diameter der passer direkte på, og så er der løse studse ved siden af.
Michael
Til top
Ivan møller Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
imn

Tilmeldt:: 18 Aug 2004
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér imn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2010 kl. 16:24
Hej.

- se linket HER

Jeg har denne pumpe, som også er opladelig og bruger til både boksmadrasser og en oppustelig 2 prs. kajak, som den oprindeligt er købt til.

Den fungerer ganske udmærket og kan også suge, det kan måske være godt at have en manuel pumpe med til ekstra tryk som en nævner, det har jeg dog ikke brugt. Der også div. adaptere med.

Dog kan det være en god ide at bede dem lige afprøve den inden de sender, da jeg har haft en enkelt som støjede lidt rigeligt; men det gør de også gerne, så den kan jeg anbefale.

MVH.

Ivan.
Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Okt 2010 kl. 21:14
www.drift4photo.dk
www.kystfiskerihorsens.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres