Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Torsk

 Besvar Besvar
Forfatter
Allan Simonsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
NexøBornholm

Tilmeldt:: 29 Mar 2010
Geografisk: Nexø
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NexøBornholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Torsk
    Sendt: 29 Mar 2010 kl. 19:50
Hej. Er der nogen der kan hjælpe mig med at fortælle mig hvornår ca torsken kommer helt ind til land her på bornholm? Altså på året ikke på døgnet. På forhånd tak. Nexø.
Til top
Allan Simonsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
NexøBornholm

Tilmeldt:: 29 Mar 2010
Geografisk: Nexø
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NexøBornholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2010 kl. 11:06
Er der ingen der ved noget om det?:(
Til top
Allan Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allanm

Tilmeldt:: 08 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allanm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2010 kl. 15:14
De fleste torsk jeg har fået fra land har været i skumringen i perioden midt marts til midt maj - Men har aldrig fisket klippeøen.
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pastoren Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2006
Geografisk: vejlby
Status: Offline
Beskeder: 193
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pastoren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2010 kl. 16:04
forløbig er der da røget fire torsk på krogen :-)(y)

Pastoren :-)(y)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum