Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Endelig i Århus

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Endelig i Århus
    Sendt: 21 Mar 2010 kl. 21:11
Hej på forummet.

For jer som bor omkring Århus, er det endlig sket at vi nu får en super flot grejbutik og handle i.

Grejbiksen på Randersvej er ved at bygge deres butik om, og med det de indtil videre har lavet, tegner det til at blive en absolutte førende butik til de mange lystfisker i århus og omegn. Man kan godt glæde sig, for jer som endnu ikke har været forbi.

MVH.

Michael
- se linket HER
Til top
Lars Henriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Lars H

Tilmeldt:: 14 Mar 2008
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2010 kl. 23:59
Ja, ja, rolig nu. De har bare flyttet lidt rundt på sagerne, så de nu er lidt mere logisk placeret. Der er jo ikke sket en revolution derude i Trige. Men tråden er vel mest startet for at få lidt gratis reklame (hvilket jeg jo så også selv er med til....).
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Mar 2010 kl. 06:26
Hej Lars.

Nej det har ikke noget med gratis reklame at gøre , for jeg er bare en kunde der handler i denne butik.
Nej jeg synes det også er vigtigt at gøre andre lystfisker opmærksom på ting man møder i sin hverdag, som andre kan få glæde af.

Og ja de er ved at flytte rundt, og ja det bliver meget mere overskueligt og logisk. Har selv været Souschef i detailhandlen, så jeg ved bestemt hvad der kan give succes.:) Det de er i gang med er så fedt at se, hvordan en ombygning af det indvendig. Kan give en så fed butik, som helt klart giver deres konkurrenter baghjul.

Det er vel også en del at dette forum, at man kan vidre give gode oplevelser til andre.

Ha en god dag.

MVH

Michael
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres