Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SAGE TCX # 6 hvilken line bruger i ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Renè Mortensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Skydi

Tilmeldt:: 30 Jan 2007
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skydi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: SAGE TCX # 6 hvilken line bruger i ?
    Sendt: 20 Mar 2010 kl. 08:35
Har lige købt mig denne stang. Og da jeg samtidig er på udkig efter en ny line/skydehovede, kunne jeg godt tænke mig at høre jer derude hvilken line/skydehovede i bruger til den stang.
Til top
Jacob Albertsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Albertsen Avatar

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Albertsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2010 kl. 09:04
Renè skrev: Har lige købt mig denne stang. Og da jeg samtidig er på udkig efter en ny line/skydehovede, kunne jeg godt tænke mig at høre jer derude hvilken line/skydehovede i bruger til den stang.
...


Hej Rene,

Jeg bruger Rio runningline 0,24 fra salmonfly, en speciel runningline de har fået udviklet, et godt mix mellem en coated og monofil line, og så til kr. 279

http://salmonfly.dk/catalog/product_info.php/products_id/284

Dertil bruger jeg et 16 grams neutral skydehoved fra salmonfly, som jeg har klippet ned til 15 gram. Et fedt skydehovedet til rigtig fornuftige penge også. Kr. 249

http://salmonfly.dk/catalog/product_info.php/products_id/283

Med dette går du ikke helt galt i byen..:-)

K&B

Jacob
Til top
Klaus Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
knj311

Tilmeldt:: 01 Feb 2007
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér knj311 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2010 kl. 09:26
Hej René.

Jeg bruger den samme skydeline, som Jacob en 0,024 fra Rio, og også et neutral skydehoved. Mit skydehoved vejer 16 gram, men er så kun 9,4 meter. Det gør det lidt bedre når det blæser synes jeg, men det er en smagssag.
I øvrigt er det den fedeste stang man overhovedet kan forestille sig, glæd dig :-).

Mvh Klaus
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres