Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

scierra tactical running line

 Besvar Besvar
Forfatter
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: scierra tactical running line
    Sendt: 16 Mar 2010 kl. 17:50
Hello all.

Nogle der har prøvet scierra's nye tactical running line?
i så fald hvad synes du/i? og hvor kan den købes i dk?


mvh. Kenneth
Til top
Ronny Lagoni Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny Lagoni Thomsen Avatar

Tilmeldt:: 22 Jul 2005
Geografisk: Vejle/Grindsted/Kolding/Skjern/Haderslev/Varde
Status: Offline
Beskeder: 171
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny Lagoni Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 19:32
Hej Kenneth

Jeg har kun set den i prøveversionen endnu. Den er på vej til DK i øjeblikket og så må vi se, hvornår den rammer butikkerne. Du kan læse mere om de nye tactical flylines fra Scierra på min hjemmeside. Når de rammer butikkerne, så kan de købes hos bl.a. MacNab, som ligger tæt på, hvor du bor kan jeg se og ellers hos hele Scierras forhandlernetværk.

Med venlig hilsen

Ronny Lagoni Thomsen
- se linket HER
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 20:01
Ronny Lagoni Thomsen skrev: Hej Kenneth

Jeg har kun set den i prøveversionen endnu. Den er på vej til DK i øjeblikket og så må vi se, hvornår den rammer butikkerne. Du kan læse mere om de nye tactical flylines fra Scierra på min hjemmeside. Når de rammer butikkerne, så kan de købes hos bl.a. MacNab, som ligger tæt på, hvor du bor kan jeg se og ellers hos hele Scierras forhandlernetværk.

Med venlig hilsen

Ronny Lagoni Thomsen
- se linket HER


Hej Ronny.

Takker for info, du skulle vel ikke vide nærmere hvornår de lander? for har fundet dem på en svenskside og jeg står og mangler ny:
- se linket HER men hvis det er meget snart de kommer til DK vil jeg da heller købe dem i DK :D
Til top
Kim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
K_Jensen

Tilmeldt:: 08 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 296
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér K_Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 20:05
Jeg mener at have set dem hos Kolding jagt og fiskeri. Deres webshop er langt fra opdateret, men jeg kommer der ofte og jeg mener at jeg så et pænt sortiment af de nye tactical.
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 20:25
Kim Jensen skrev: Jeg mener at have set dem hos Kolding jagt og fiskeri. Deres webshop er langt fra opdateret, men jeg kommer der ofte og jeg mener at jeg så et pænt sortiment af de nye tactical.


Takker for info, dem kontakter jeg lige. (y)
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 20:29
Hej Kenneth

Du kunne også prøve producentens egne udgaver med samme navn :-)

- se linket HER

se side 28, de kan findes til det halve af hvad prisen på dem er i Sverige, hvis du kigger i Airflo's hjemland :-)

Mvh
Lasse
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 21:05
Lasse Karlsson skrev: Hej Kenneth

Du kunne også prøve producentens egne udgaver med samme navn :-)

- se linket HER

se side 28, de kan findes til det halve af hvad prisen på dem er i Sverige, hvis du kigger i Airflo's hjemland :-)

Mvh
Lasse


Takker for info, men hvor kan de købes?
udover det så er den tyndeste jeg kan finde 0.36 som jeg synes er for tyk til min enhånds...
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 21:21
- se linket HER

0,36´´ er lig 0,91 mm og den holder 20 pund, jeg ville ikke gå med lavere brudstyrke til enhånds :-)

Mvh
Lasse
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 21:29
Lasse Karlsson skrev: - se linket HER

0,36´´ er lig 0,91 mm og den holder 20 pund, jeg ville ikke gå med lavere brudstyrke til enhånds :-)

Mvh
Lasse



Hej Lasse.

Takker (y) , har du selv kendskab til den line? hvordan er dens slidstyrke?
min vens Scierra den blå (gamle mwf v2) har holdt 2 sæsoner, og jeg har andre venner som siger det har været den line de har haft som har hold længst tid, så vil da gerne lige høre lidt om airflow linen hvis det er? :-)
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 21:50
Hej Kenneth

Nej ikke med de skydeliner, foretrækker monofile til den slags :-) Men har brugt ridge tactical trout og long belly linerne de sidste 4 år og de holder glimrende endnu. Det er en af de store fordele ved polyurethan liner, at de er mere slidstærke end tilsvarende liner lavet af pvc.

Mvh
Lasse
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 22:01
Lasse Karlsson skrev: Hej Kenneth

Nej ikke med de skydeliner, foretrækker monofile til den slags :-) Men har brugt ridge tactical trout og long belly linerne de sidste 4 år og de holder glimrende endnu. Det er en af de store fordele ved polyurethan liner, at de er mere slidstærke end tilsvarende liner lavet af pvc.

Mvh
Lasse


Hej Lasse.

Takker for info, så bliver jeg jo nok nødtil at prøve sådan en :) hvad går du med af monofile? der er jo os her et hav af liner at vælge i mellem :) så måske jeg kunne tage en monofile line med i samme ombæring.
har du handlet i ovenstående butik og er den god nok eller er der noget man lige skal være opmærksom på?
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2010 kl. 07:42
ja, scierras ´´den blå´´ er rigtig god, hvad der gør forskellen ved jeg ikke ?
kan den købes stadig?

;-)
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2010 kl. 09:44
- se linket HER
her er den til kr 268 :-)
Til top
Ronny Lagoni Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny Lagoni Thomsen Avatar

Tilmeldt:: 22 Jul 2005
Geografisk: Vejle/Grindsted/Kolding/Skjern/Haderslev/Varde
Status: Offline
Beskeder: 171
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny Lagoni Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2010 kl. 11:49
Hej Kenneth

Jeg kan ikke give dig en præcis dato - nogle af tingene er gradvist ved at være ude i butikkerne. Jeg ved, at de nye Scierra Tactical Polyleaders er der og muligvis så småt runninglinerne og de nye tactical flylines er på vej fra producenten.

Med venlig hilsen

Ronny Lagoni Thomsen
- se linket HER
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres