Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ATT: Admistrator

 Besvar Besvar
Forfatter
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ATT: Admistrator
    Sendt: 16 Mar 2010 kl. 12:51
Hej Lars.

Kunne du ikke inde på auktion dele film/læsestof op så man ikke behøver at sidde og kigge alle sider igennem efter film, for der er tit over 100 ting i denne kategori som oftes er bøger, og man skal tit trykke på linket (pågælende vare) for at se om det nu er en bog eller om det er en film.

udover det er jeg lidt i tvivel hvor jeg skal kigge efter feks. et fluestik, fluebindingsværktøj osv. er det under "fluegrej" eller? eller burde denne ikke også have en kategori for sig selv?

pfh. Tak

mvh. Kenneth
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 12:57
N. Berthelsen skrev: Er dettte ikke bare en opfordring til folk, om at starte deres auktion med bog eller dvd i overskriften?

:-)N


sådan kan man os gøre det, men det er meget få der gør det, derfor ville det være mere brugervenligt med mit forslag, efter min mening.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres