Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Penn Atlantis

 Besvar Besvar
Forfatter
Andreas Torp-Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
AndreasTH

Tilmeldt:: 15 Maj 2009
Geografisk: Isefjorden.
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér AndreasTH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Penn Atlantis
    Sendt: 10 Mar 2010 kl. 18:54
- se linket HER

Nogen der har erfaring med ovenstående hjul?
Jeg mangler lidt et hjul til det lidt tungere kystfiskeri, og dette lyder som et der kan tage lidt tæsk, samtidig med at det er lækkert at fiske med :)

Andreas
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2010 kl. 20:23
Jeps, jeg har det i model 4000 og der er et fantastisk hjul, faktis ligger mit stella pt som reservehjul;-) fik smidt 250 m penn fletline på i str 0.14 og det funger super optimalt

vh Rasmus
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2010 kl. 20:31
hej andreas.
jeg har ikke set dette hjul ´´live´´, men jeg har set det link du opgiver.
for mig ligner det egentlig et ret almindeligt kinahjul. der opgives ikke noget som helst der giver et praj om hjulets kvalitet.
selve motorhjelmen er måske en meget gode ide - meeen
prisen er til gengæld ret høj.
jeg har selv et penn sargus, det er også et kinahjul, og det er jeg ret godt tilfreds med, efter jeg spændte det lidt sammen igen efter en hård fisketur (9 dage). men der er ikke noget rolls royce over det.
Sådan et gimmickhjul (motorhjelmen)kommer sandsynligvis ret hurtigt på udsalg.
penn slammer er lige nu på udsalg ved jagt og fiskerimagasinet i kbh. det hedder sig at det er et meget stærkt hjul.
mvh hcg
Til top
Peter Vangsø Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 17 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 293
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2010 kl. 21:15
Jeg kender ikke Atlantis hjulet. Selvom nutidens Penn hjul ganske rigtig laves i Kina og ikke helt har fordums styrke, borger Penn navnet nu stadig for kvalitet.

Jeg har netop været en tur ´´Down under´´ hvor jeg fiskede nogle dage på havet. Brugte her store Penn Slammer hjul som jeg må sige imponerede mig. Hjulene er solide, kører godt og har en rigtig god bremse. Testede personligt bremsen adskillige gange, og det på en måde man slet ikke oplever med vore ´´kolde fisk´´. Var i et par grejbikse og købte et Slammer med hjem :-) Begge steder roste de, på trods af Kina produktionen, Penns hjul højt.

Peter
Til top
Andreas Torp-Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
AndreasTH

Tilmeldt:: 15 Maj 2009
Geografisk: Isefjorden.
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér AndreasTH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2010 kl. 22:10
Rasmus - Når du bruger foretrækker det frem for stellaen, hvad skyldes det så?
Hvordan er lineoplægget, køre det blødt osv? :)

Andreas
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Mar 2010 kl. 07:56
kan hjulet frikobles? det kan slammer modellen ikke og os der drejer baglæns på håndtaget når vi fighter fisk har jo et problem.
;-)
Til top
Dan Wulff Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DanWulff Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 277
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DanWulff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Mar 2010 kl. 08:08
bo madsen skrev: kan hjulet frikobles? det kan slammer modellen ikke.... )

Slammer kan ikke frikobles, men det kan Slammer Liveline modellen. Den koster en anelse mere end en almindelig Slammer, men bortset fra frikoblingen er der tale om samme hjul. Jeg har lige købt en Slammer Lifeline og afprøvet den i Tanzania. Den kører fint!
Til top
Mikkel Altmann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
bækø.rred Avatar

Tilmeldt:: 01 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 88
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bækø.rred Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Mar 2010 kl. 08:27
jeg arbejder i en grejbiks selv og vi har fundet ud af at der på alle penn atlantis hjulene er en fejl. de kan på bestemte steder dreje tilbage,selvom denne funktion er fjernet. det er ærgeligt:( dog er det en fejl man kan leve med men det er trist når man nu giver mange penge for det.

jeg syntes bare du/i skulle vide det.

mikkel
Til top
Andreas Torp-Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
AndreasTH

Tilmeldt:: 15 Maj 2009
Geografisk: Isefjorden.
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér AndreasTH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Mar 2010 kl. 17:32
Ok tak for infoen Mikkel :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres