Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fiskning ved Århus kyst

 Besvar Besvar
Forfatter
Mads kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mads375

Tilmeldt:: 09 Mar 2010
Geografisk: Århus N
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mads375 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: fiskning ved Århus kyst
    Sendt: 09 Mar 2010 kl. 17:49
Hejsa.

Jeg så på et tidspunkt for et par måneder siden, at der var gode muligheder for at fange havørred ved kysten, lige ved siden af den permanente badestrand.
er der nogle der har nogle erfaringer med det? Hvornår er det havørred begynder at komme der? Jeg er forholdsvis nybegynder i flue. Skal jeg bruge flyde eller synke line, hvis jeg fisker ved kysten? Og til sidst men ikke mindst, kan i anbefale nogle fluer?

Håber i kan hjælpe mig?

med Venlig Hilsen
Mads
Til top
Peter Terndrup Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Peter T

Tilmeldt:: 05 Dec 2005
Geografisk: Ved fiskevandet
Status: Offline
Beskeder: 79
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter T Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2010 kl. 17:57
Mads kristensen skrev: Hejsa.

Jeg så på et tidspunkt for et par måneder siden, at der var gode muligheder for at fange havørred ved kysten, lige ved siden af den permanente badestrand.
er der nogle der har nogle erfaringer med det? Hvornår er det havørred begynder at komme der? Jeg er forholdsvis nybegynder i flue. Skal jeg bruge flyde eller synke line, hvis jeg fisker ved kysten? Og til sidst men ikke mindst, kan i anbefale nogle fluer?

Håber i kan hjælpe mig?

med Venlig Hilsen
Mads...


Du finder lidt inspiration her - se linket HER
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Meget aktiv bruger