Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Levrings Sikre

 Besvar Besvar
Forfatter
Ole Søndergaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Vormstrupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 11 Dec 2008
Geografisk: Karup Å
Status: Offline
Beskeder: 173
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vormstrupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Levrings Sikre
    Sendt: 27 Feb 2010 kl. 10:04
Jeg har set denne flue på fluefiskerguiden.com, men efter opfriskningen af hjemmesiden, har jeg ikke kunnet finde det eksakte mønster, så er der en der har dette, er jeg interesseret....
Til top
Klaus Jepsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kjgizmo Avatar

Tilmeldt:: 19 Dec 2007
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kjgizmo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2010 kl. 10:10
Hvilken flue er der tale om ??

Linket virker heller ikke lige pt. (Vil ikke åbne her
Til top
Kim Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kim jakobsen Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 258
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2010 kl. 10:41
Linket virker ikke mere fordi jeg har fjernet mine fluer osv. Siden var stillet til rådighed af nordmanden olaf. På grund af pladsmangel og økonomi stoppede vores samarbejde.
Du kan skrive til mig på mail, så vil jeg se om ikke jeg har nogle billeder af den flue. Den har Bent sørme haft succes med!!.
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2010 kl. 12:13
Øhhhhh hvilken flue
Venlig hilsen
Per Hansen
Til top
Kim Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kim jakobsen Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 258
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2010 kl. 12:53
Nu binder jeg en og ligger den ind på FLUEMØNSTRE.
Til top
kennet nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
cnc snedkeren Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cnc snedkeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2010 kl. 13:11
synes jeg læste et sted at du ville begynde at ligge billederne ud på korsholms side. er det rigtigt.
Til top
Kim Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kim jakobsen Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 258
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2010 kl. 13:44
Ja jeg ved at Korsholm laver en ´´step by step´´ på deres hjemmeside. Nogle af de fluer er bundet af mig. Her bliver det naturligvis materialerne der kommer i focus mere end hvem der binder fluerne.
Den der storfanger flue ligger andetsteds nu.
Har forøvrigt lagt fluen oven på de nye rørflue æsker. Det er fede æsker!!!.
På sigt vil Hugo, Jesper og jeg, alle tilknyttet Guideline lave en god hjemmeside.
Til top
Lars Enkelund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Enken Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2003
Status: Offline
Beskeder: 334
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Enken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2010 kl. 14:19
Hej KB

U got mail.

Mvh.

Lars
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2010 kl. 15:55
Hej KB
Tak for det, den ser rigtig giftig ud.
K&B
Per Hansen
Til top
Olaf Solberg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fluefiskeguiden Avatar

Tilmeldt:: 05 Aug 2009
Geografisk: Vestjylland, østnorge
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fluefiskeguiden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2010 kl. 21:56
Vedr. brutt sammarbeide mellom fluefiskeguiden.com og Kim J. Holstebro...

Det var ikke fluefiskeguiden sitt ønske og bryte sammarbeidet mellom meg og Kim, og den unike muligheten han fikk til og legge ut step by step fluer på min web-server.

Etter at Kim hadde lagt ut over 1000 bilder, og spist opp kapasiteten på min server, hadde jeg behov for og utvide kapasiteten. Det koster penger.

Dette var jeg selvfølgelig nødt til og fortelle Kim, og jeg kom med et forslag om at hvis Kim bandt et par fluer til meg, så kunne han fortsette med og legge fluer ut.. Jeg var selvfølgelig godt tilfreds med Kims flotte kopifluer, samtidig som det gav meg flere brukere som var inne på min hjemmeside.

Vel, responsen på min mail til Kim var at han dagen etter hadde fjernet alle bilder fra Serveren, og begrunnelsen er da antageligvis at han ikke var interessert og binde et par fluer til meg.

Samtidig trodde jeg også at Kim var en god kamerat, og jeg hjalp han med glede og vise sine fluer frem.. Desverre tok jeg nok feil, og jeg føler meg nå faktisk ganske utnyttet.. Eller på godt dansk, jeg føler meg ´´røvrændt´´

Jeg tror fortsatt det er ærlige folk der ute, og har ikke lukket for et nytt samarbeide, så hvis det er noen som brenner for og har lyst til og promotere seg selv og sine fluer igjennom fluefiskeguiden.com er det bare og ta kontakt, og vi kan se på mulige løsninger. Hjemmesiden er godt kjent i Norge, Sverige og Danmark og har mange 1000 besøkende hver måned.

Vennlig hilsen
Fluefiskeguiden.com

Olaf Solberg
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2010 kl. 22:25
Er der et link til fluen ???


/Allan
Til top
Peter Terndrup Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Peter T

Tilmeldt:: 05 Dec 2005
Geografisk: Ved fiskevandet
Status: Offline
Beskeder: 79
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter T Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2010 kl. 22:29
Allan Overgaard skrev: Er der et link til fluen ???


/Allan


- se linket HER
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down