Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LOOP

 Besvar Besvar
Forfatter
Jørgen Lorenzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FFFI

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Kysten
Status: Offline
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFI Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: LOOP
    Sendt: 26 Feb 2010 kl. 20:43
Hej.

Er der nogen der ved hvad der sker med Loop? har lige været på 2 svenske grejsider, der begge har taget Loop af sortimentet, der er heller ikke nær så mange dealer i Sverige hvis man tjekker på Loop's side som der har været, hvor imod
Loop findes i næsten enhver grejbutik i Danmark.

Hilsen Jørgen
Til top
Rene Rosendal Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
R. Rosendal

Tilmeldt:: 02 Maj 2006
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér R. Rosendal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2010 kl. 21:20
Jeps ..og det er ikke pæne ord der følger med i kølvandet på bruddet med Loop der kaldes for arrogante osv..og at deres forretningsmetoder er kritisable

syndt for det er lækkert grej men man kan jo bare købe det fra deres hjemmeside nu

;-)
Til top
Bjarne Laursen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
BjarneL Avatar

Tilmeldt:: 18 Sep 2002
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 204
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BjarneL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2010 kl. 21:26
Korsholm og Sportshuset har også ´´sendt´´ dem på porten. Det skulle være fordi de ikke kunne sikre en ordentlig levering og service...

/Bjarne
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2010 kl. 21:31
Samtidig har de lavet deres egen netshop udenom, mon ikke det er grunden ;-)
Michael
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2010 kl. 21:57
Håber lidt det danske led kigger lidt med på tråden.
Loop stænger= fedt grej.
Jeg er blevet hjulpet med en knækket stang og ombytning direkte fra Loop. bare iorden
Til gengæld har jeg en reklamation kørende på 4-5 mdr, det er bare ikke godt nok .'Hvis min sidste oplevelse med Loop er normen, og de danske forhandlere samtidig bliver undermineret med salg direkte fra fabrik, er det mit bud på hvorfor det er gået sådan.
Til top
Walter Thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Valla

Tilmeldt:: 02 Aug 2005
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Valla Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2010 kl. 22:19
Hejsa.
Jeg har haft en Loop blackline 2 som knækkede et par dage efter jeg havde købt den, og så kostede det oven i købet 250,- i forsendelse for mig for at få den lavet, det er sgu for meget af det gode. De vil gerne levere en god service, men det får de ikke på den måde. jeg har bare den mening at det ikke kan være på mine beskostninger den skal repereres. Jeg køber aldrig mere en Loop stang med den elendig service.
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2010 kl. 22:45
250,- i porto, det var da billigt, Sage skal have et gebyr oveni på enten 60 euro hvis den ryger gennem den Europæsiske importør eller 60 dollars hvis den sendes direkte :-)

Mvh
Lasse
Til top
christer sjöberg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
christer sjöberg

Tilmeldt:: 26 Feb 2010
Geografisk: Startade Loop Tackle Design för 30 år sedan Arrangerar också resor till olika Loop camper runt om i världen
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christer sjöberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2010 kl. 00:00
Well, eftersom det är jag som är ´´skyldig´´ till allt detta prat så kanske det är bäst att jag säger som det är - i verkligheten!
Vi har utsett ett mindre antal butiker som vi vill jobba ´´tight´´ med och som vill jobba bra med vårt varumärke, och butiker vi tror på.
Gäller både Sverige o Danmark
Där finns inte flera av de större Svenska och Danska butikerna med
Vilka butiker som blir Loop Pro shops 2010 presenteras på våra nya hemsidor
Svårare än så är det inte
Nu har vissa blivit lite sura eftersom vi inte vill samarbeta med dem - det är hela saken. Jag tycker det är barnsligt att vrida till sanningar.
Take it cool bojjs
MVH
Christer Sjöberg



Til top
christer sjöberg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
christer sjöberg

Tilmeldt:: 26 Feb 2010
Geografisk: Startade Loop Tackle Design för 30 år sedan Arrangerar också resor till olika Loop camper runt om i världen
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christer sjöberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2010 kl. 00:16
Läser ett av era inlägg - arroganta? Personligen kan jag inte fatta var sånt kommer ifrån. Är det någon av er som ´´pratar´´ på forumet som kan säga varifrån sånt kommer? Och när i tiden skulle något skett för att sprida sånt?
Det är lite ledsamt att höra sånt efter att ha startat ett brand för 30 år sedan och jobbat stenhårt för att utveckla flugfisket och redskapen.
Tror inte ni hittar något företag som tex utvecjlat så många innovationer, som jobbat så hårt mot nätfiske, som sponsrat så många frivilliga organanisatoner inom fiskevård mm. Tråkigt när sånt snack genomsyrar ett forum.
Til top
Henrik Møller Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik_Møller Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik_Møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2010 kl. 00:29
Hej Christer

Rene bruger ordet arogant, som han så har hørt fra 3 mand. Det er altså ikke sagt direkte af hans mund. Han roser i samme indlæg jeres grej. :-)

Disse fora, både her og sikkert også i Sverige, bliver tit gennemsyret med statements som folk bare slynger ud, uden at de rent faktisk ved hvad de taler om... de har hørt.. de gætter.. og så bliver fjeren til de 7 høns.. ( ikke møntet på dig Rene :-) )

jeg skal ærligt vedgå at jeg er vild med Loop. Det handler både om design, udseende og kvalitet... om jeg skal købe det på nettet, eller i en proshop.. ja... det er jo en linie i fra Loop SE udstikker. Og så må fremtiden vise om det er den rigtige vej.

Dagens forbruger har jo hele verden som indkøbsplads via nettet.

Der hvor jeg føler rigtig mange bliver ´´gale´´ hidsige eller oprørte er når det kommer til behandling af en reklamation. Det hele startede vel ud med livstidsgarantistængerne...

Spændende hvad der kommer til at ske.

vh
TRHM ... en erklæret loop tilhænger.. :-) ( men jeg har sovet i telt med en Orvis mand i Alaska i 14 dage uden problemer ) :-)
Til top
Hans H. K. Christiansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
HHKC Avatar

Tilmeldt:: 12 Maj 2009
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HHKC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2010 kl. 00:48
Godaften,

Ser selv de nye Loop-Pro-Shops som en spændende udvikling.

Håber og tror det betyder grejbutikker med et bredt sortiment af Loop grejer og sælgere som forhåbentlig bliver ´´skarpe´´ i Loop produkterne, så den kan give en top kompetent service og vejledning.

Ser også Loops nye hjemmeside/netshop som en positiv udvikling. Den betyder at jeg som kunde kan gå ind og se om drømmestangen/hjulet/linen er på lager eller jeg kan forvente at der skal gå længere tid før jeg kan få fingre i mit nye grej.

Ingen hemmelighed at jeg er ´´farvet´´ i forhold til Loop, da jeg er MEGET begejstret for deres produkter.

Håber Christer og Loop igen får rigtig godt fat i markedet i, da det betyder flere inovative og spændende grejer.
For nyt skal der til;-)

Godnat.

Hans H.
Til top
Rene Rosendal Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
R. Rosendal

Tilmeldt:: 02 Maj 2006
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér R. Rosendal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2010 kl. 08:57
hej Christer


referer til wittlocks hjemmeside hvor der står:

Wittlocks avbryter samarbetet med Loop.
Efter mer än 20 års samarbete bryter vi med Loop. Efter den ena brutna överenskommelsen efter den andra har vi tröttnat. När vi får olika bud från ägare, försäljningschef och distriktssäljare litar vi inte längre på Loop som leverantör. Vi vill ha ett nära samarbete med våra leverantörer där vi känner tillit och jobbar mot samma mål. Loop är inte längre en av dom. Oproffsigt, arrogant och ointelligent…? är ord som ploppar upp.
Vi har aldrig varit med om nåt liknande... ofattbart!
Vi har tagit bort alla Loop-produkter från hemsidan och kommer inom kort rea ut allt Loop i butiken

jeg sagde ikke at Loop var nogen af delene har kun oplevet super grej og det fortsætter jeg med - har bla. lige købt et classic hjul og garagen bugner af loop grej

Rene
Til top
Allan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Allan H

Tilmeldt:: 16 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allan H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2010 kl. 14:28
Mindre antal salgsteder= mindre konkurrence=højre anvance.
Virker som loop vil tilbage til deres gamle koncept med færrer salgsteder. I start halvfemserne så man aldrig tilbud på loop.

Til top
Michael Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mjorgensen Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 309
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mjorgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2010 kl. 20:07
Man kan sige meget om Loop, men innovative er de. De var de første og sikkert eneste som har brugt vandtæt lynlås i en undertrøje (y):-)

/Michael
Til top
Henrik L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSL

Tilmeldt:: 18 Jun 2005
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2010 kl. 21:01

Så lige denne - måske er der blot tale om at Loop vil optimere deres forretning (vel fair nok) og det koncept de ønsker falder ikke i tråd med de ´´store´´ butikkers eget koncept.
Mit syn på det vil være at de i Danmark har valgt en forkert strategi - men nu må tiden jo vise, om det var en fornuftig beslutning.


- se linket HER
Til top
Henrik Møller Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik_Møller Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik_Møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2010 kl. 22:50
Hej Henrik

Hvis du kigger talene igennem kan man også sige at noget må der bare ske... ellers er der alligevel ikke noget Loop.. :-)

Men ok. et er regnskabstal, noget andet hvad der ligger bag..

Nå, men håber da det lykkes for dem.. :-) Måske skulle de kigge lidt i retroafdelingen. Noget af det tøj de tidligere producerede var altså bare nice... smag og behag .. ja.. :-)

vh
TRHM
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2010 kl. 06:52
Ja hele det der Syrstad grej fis og bruddet med Danielson, har nok givet lidt problemer. De gode gamle dage, med de rigtige Adventure stænger og første storspole hjul, er for længst ovre.

Mvh Jesper
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres