Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ros til DSF

 Besvar Besvar
Forfatter
Taus Biba Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
TOB2

Tilmeldt:: 26 Nov 2004
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TOB2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ros til DSF
    Sendt: 25 Feb 2010 kl. 22:04
For den meget alsidige udgave af Sportsfiskeren, hvor man udover fedtfinnerne denne gang også har valgt at fokusere på problematikker i forhold til torsken, ålen, sandarten og fiskeriet med bundtrawl.
Til top
Jakob Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jakob Larsen Avatar

Tilmeldt:: 23 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jakob Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Feb 2010 kl. 22:35

(y) Fin artikel om sandart. Besynderligt at Skov- og Naturstyrelsen tillader erhvervsfiskeri på Arresø.
Til top
Kurt Nøttrup Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nøttrup

Tilmeldt:: 25 Feb 2009
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nøttrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Feb 2010 kl. 22:41
der bliver desværre også dyrket erhervsfiskeri i tissø og så med bundtrawl for at gøre det hele værre.det er stort set ikke til at fange sandart der mere og aborren er også i tilbagegang i stor stil deroppe
Til top
Jan Steffensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jabis Avatar

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Øster Tørslev
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jabis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2010 kl. 08:12
Det er muligt, at det er et god nummer af bladet, men jeg finder det helt utåleligt, at jeg gang på gang skal se bladet i kioskerne INDEN jeg har modtaget det i posten. Det kan ikke passe, at trofaste medlemmer skal stilles ringere end tilfældige kunder.

Jan
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2010 kl. 08:59
Jan Steffensen skrev: Det er muligt, at det er et god nummer af bladet, men jeg finder det helt utåleligt, at jeg gang på gang skal se bladet i kioskerne INDEN jeg har modtaget det i posten. Det kan ikke passe, at trofaste medlemmer skal stilles ringere end tilfældige kunder.

Jan...


Det har så intet med DSF at gøre, men derimod post Danmark
Til top
Børge Erland Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
BEJ.dk86

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 95
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BEJ.dk86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2010 kl. 09:20
Jeg er fulstændig enig med Taus
Og jeg vil samtidig sige tak til forbundet for den hjælp og støtte vi fik til til vores arengement (fluebinding for alle)
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2010 kl. 09:33
Hej Børge - Hvordan gik arrangementet. Jeg ville meget gerne have været mødt op og deltaget, men der var familiebesøg på menuen den lørdag i stedet :/

Var inde på fluelaugets hjemmeside og lure lidt rundt for første gang, men der var desværre ingen beskrivelse af det afholdte arrangement og deltagere/vindere eller billeder af fluer osv. Er det noget der kommer, eller har du evt. et link med noget?

Mvh. Jeppe Lyngsø, der stadig kan huske ungdomsskoleaftenerne med fluebinding i de unge år i Silkeborg :)
Til top
Taus Biba Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
TOB2

Tilmeldt:: 26 Nov 2004
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TOB2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2010 kl. 10:13
Jeg er da sikker på, at DSF snart retter fokus på alle de andre ferske vande der ødelægges af garnfiskeri, men de skal jo starte et sted. De har faktisk tidligere skrevet om samme problematik, vist nok med fokus på Silkeborgsøerne.
Til top
Børge Erland Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
BEJ.dk86

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 95
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BEJ.dk86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2010 kl. 11:07
Hej Jeppe
Det gik meget fint og der ligger ca 70 billeder på hjemmesiden.
Og det var juniorerne der løb med hovedparten af præmierne så det var rigtig godt.
Børge
Til top
Jan Steffensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jabis Avatar

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Øster Tørslev
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jabis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2010 kl. 12:34
Henrik - der må jeg være uenig. Jeg er klar over, at det tager Post Danmark en vis tid at dele bladet ud. DSF må så sørge for en produktionsplan, der sikrer at bladet er ude hos medlemmer mindst lige så tidligt som i handlen. Var det en gang det glippede, kunne jeg leve med det, men det er 6-8 gange om året, og det er tæt på skandaløst.

Jan
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2010 kl. 13:04
Jan Steffensen skrev: Henrik - der må jeg være uenig. Jeg er klar over, at det tager Post Danmark en vis tid at dele bladet ud. DSF må så sørge for en produktionsplan, der sikrer at bladet er ude hos medlemmer mindst lige så tidligt som i handlen. Var det en gang det glippede, kunne jeg leve med det, men det er 6-8 gange om året, og det er tæt på skandaløst.

Jan...


Som DSF skriver flere steder tillader Post Danmark at give dem selv 6-8 dage om at levere bladet.
Det bliver sendt fra trykkeriet til alle på samme tidspunkt.
At så PostDanmark er så sløj om at levere til private, kan DSF vel ikke belastes for
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2010 kl. 13:24
Uvidenhed er det svært at argumentere med/mod.
jeg er selv en af dem der sender ud med postDanmark. De (PostDanmark) regler vi spiller efter er tæt på tre uger - + en autoriseret overmængde på 3-5 procent til spild (ved postvæsenet).
Måske er det naturligt at vreden rettes mod afsenderen, men det er ikke særligt rimeligt.
mvh hcg
Til top
Jan Steffensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jabis Avatar

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Øster Tørslev
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jabis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2010 kl. 14:17
Jeg er ganske klar over og enig i, at Post Danmarks service er alt for ringe, men det er nu sådan det er. Så må DSF handle derefter og sørge for at Post Danmark har bladene så tidligt, at de kan nå at komme ud - eller holde igen med at sende til kiosker mv. Det er jo ikke fordi andre magasinudgivere ikke kan finde ud af det - for de ved godt, at abonnenterne bliver mugne.

Jan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres