Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Simested å

 Besvar Besvar
Forfatter
Benno Bowman Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bowman

Tilmeldt:: 05 Jan 2008
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 199
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bowman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Simested å
    Sendt: 19 Feb 2010 kl. 13:11
nogle gode steder ved simested å, hvilken fluer er bedst ved åen
Til top
rasmus bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
rasmusbech

Tilmeldt:: 30 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 112
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmusbech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2010 kl. 14:58
Puha, der er godt fiskeri fra Hvilsom og nedaf... Fisker dog mest nedstrøms ålestrup.

Mht fluer, så er det ikke her den dybe tallerken er opfundet, om dagen, små rørfluer i skarpe farver, jeg har haft held med beiss og lign. Om natten går jeg ALTID med Sunray shadow i forskellige str. Det skal lige siges at jeg ikke er INKARNERET simested fisker. Jeg har gået på efterskole i Ålestrup for år tilbage, hvor jeg lærte åen at kende. Og det blir vel ik til mere end 10-12 ture årligt op til den skønne å. Men det skal der gøres noget ved i år! Det er nogle grumme grumme fisk man kan støde ind i deroppe. Bare se ´´ Svot Marinus' ´´(Er ik sikker på navnet) kæmpefisk for år tilbage, og Karl Åge Vestergaards på 13,7 kg.... !

I år vil jeg satse mere på Tørflue. Prøvede det et par gange sidste år, havde en fisk som tog fluen, men jeg var alt for hurtig med tilslaget... :(
Men det er altså super snigeren at liste og kravle henad åbredden... hehe. Helt sikket et fiskeri jeg vil dyrke noget mere.

Knæk og bræk.

Rasmus - som i øvrigt også kommer fra Auning ;-)
Til top
Benno Bowman Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bowman

Tilmeldt:: 05 Jan 2008
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 199
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bowman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2010 kl. 15:37
lyder godt også fra auning :-) hvad med andre fiskermuligheder spinner osv.
Til top
ivan bjerregaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
evotec Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2003
Geografisk: simested å - skals å
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér evotec Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2010 kl. 17:02
Mepps 3 kobber eller med røde prikker opstrøms.
Flue uldsok på lille rør. Du behøver ikke andre agn til Simested.;-)
Til top
brian christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
obhc Avatar

Tilmeldt:: 22 Mar 2007
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér obhc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2010 kl. 17:34
jo,da ivan. og benno. ta bare en dåse orm med også .
vh Brian
Til top
Mikkel Altmann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
bækø.rred Avatar

Tilmeldt:: 01 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 88
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bækø.rred Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2010 kl. 17:51
jeg var ved hytterne ved Simested å i sommers, hvor jeg fik 3 bækørreder over 40 cm. de huggede alle på en minijigg. hvis du skal fiske med flue ville jeg anbefale noget med mange små gummiben som er livlige i vandet.
Til top
Benno Bowman Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bowman

Tilmeldt:: 05 Jan 2008
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 199
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bowman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2010 kl. 21:26
takker alle sammen flere jeres med tips
Til top
Reno Mike Broe Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jensen21 Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2008
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jensen21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2010 kl. 01:42
flu sort med med noget farve!! orm godt!! og mepps 3;-)(y)
og husk lige det er først til den 1/3 ik;-)
Til top
Benno Bowman Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bowman

Tilmeldt:: 05 Jan 2008
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 199
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bowman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2010 kl. 15:02
Tak
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres