Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

gambia

 Besvar Besvar
Forfatter
brian svensson Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
brian svensson

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: falster
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér brian svensson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: gambia
    Sendt: 16 Feb 2010 kl. 21:17
hej hvad kan man fange i gambia
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2010 kl. 22:28
hej Brian
jeg var på sådan en enmands diy ekspedition til Gambia for lang tid siden, jeg mener det var i 1992.
sammen med en herlig gut Dave, som jeg hyrede på stranden, skumplede vi rundt i bustaxis og fiskede forskellige steder som jeg havde læst om i et Fisk og fri.
blandt andet point blanc (så vidt jeg husker) hvor man fiskede ved at stå direkte i surfen efter nogen lynhurtige store fisk, med nogen store rødhvide simple overflade plugs.
der var også et interessant fiskeri i Gambia river, her kunne man fange en art ferskvandskrydsnig mellem haj og rokke, en guitarfisk kaldes den faktisk var der en dansker der hutlede sig igennem med et charterskipper koncept, både på floden i biggame ude på den blå hylde.
jeg fangede ikke særligt meget -men det kan bedre og mere heldige folk sikkert gøre.
prøv at google Gambia fishing
herlige folk, herligt land
tag noget godt kraftigt spinnegrej med og nogen overfalde wobblere- poppers darters og sån

god tur lad os høre nærmere når du kommer hjem

mvh hcg
Til top
brian svensson Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
brian svensson

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: falster
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér brian svensson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2010 kl. 10:30
tak for svaret hans:-):-)
Til top
Bjarne Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bjarne1

Tilmeldt:: 22 Feb 2010
Geografisk: Er gået på efterløn for ca 1 år siden. Rejser en del på gambia. Har min egen trollingbåd.
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bjarne1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2010 kl. 18:26
Hej. Jeg fisker en del i Gambia, var dernede sidst i januar, og havde da et rigtigt godt fiskeri. Vi fangede gulfindet tun havde ca 8 stk med ind, på en 3 timers tur. Der var også nogle pæne smørfisk på samme tur. I oktober 2009 havde vi et godt feskeri efter Barakuda. Den bedste dag fangede vi 8 1/2, den halve, fordi den blev angrebet af en noget støre barakuda og bidt over. Jeg vil gerne hjælpe dig med nogle kontakter i Gambia, så du ikke bliver snydt, både prismæssigt og udstyrsmæssigt :-) Bare skriv til mig, så får du navn og telefonnummer til min kontakt!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres