Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

tyskland

 Besvar Besvar
Forfatter
Jan Røhmer Christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hajfisker Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2009
Geografisk: næstved
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hajfisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: tyskland
    Sendt: 15 Feb 2010 kl. 22:36
er der nogle der har købt noget fra denne butik i tyskland
har fundet et par stænger som jeg ikke kan få her hjemme,
så jeg ville lige høre om den er ok at bestille fra - se linket HER
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2010 kl. 13:51
der plejer at være orden i de store tyske butikker.
;-)
Til top
Jan Røhmer Christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hajfisker Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2009
Geografisk: næstved
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hajfisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2010 kl. 18:40
ok det lyder fint tak for svarene :-)
Til top
Bjarke Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bjelke Avatar

Tilmeldt:: 24 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 147
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bjelke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2010 kl. 12:18
Må man høre hvilke stænger du er ude efter?
Til top
Jan Røhmer Christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hajfisker Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2009
Geografisk: næstved
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hajfisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2010 kl. 22:58
hej Bjarke ja det var 1 Penn Overseas Pilk 100-160 gr den kunne jeg godt finde her hjemme men ikke til den pris 2 WFT Never Crack Bank Cat på 3,15 kast vægt 200 -1000gr har ikke kunne finde dem her hjemme nogle steder og når man hevendte sig i en butik om dem sagde de bare ja ja og de vente aldrig tilbage har også fået stængerne der nede fra kanon service aldrig har jeg fået stænger der var så godt beskyttet fik hele tide at vide hvad der skete i sagen kan kun andbefale det sted at købe grej ,så det er ikke sidste gang ...Jan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum