Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Guideline Coastal slow intermediate Skydehoved

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Guideline Coastal slow intermediate Skydehoved
    Sendt: 15 Feb 2010 kl. 09:45
Hej alle,
Jeg syntes at Coastal Slow intermediate linen med dens sinkrate på blot 1,25cm/ sek lyder som en utrolig spændende line. Men jeg kunne godt tænke mig en skydehoved udgave af den. Og da prisen på 600kr er noget i overkanten til at jeg vil klippe i den og lave et skydehoved - greb jeg tyrene ved hornene og skrev til Guideline, hvor jeg tillod mig bl.a. at sige, at de ville kunne sælge mange af disse skydehoveder i DK, da næsten alle går og leder efter et skydehoved, der akkurat kunne fiskes under overfladen......og at størstedelen i DK fiskede med skydehoved, så det ville økonomisk være en god ide for dem at producere et sådan skydehoved ud af deres Coastal slow intermediate WF lines egenskaber.
Jeg håber så bare, at de min. vil kunne barbere 200kr af prisen, ved et skydehoved. Mener ikke at der findes skydehoveder på markedet der koster mere end 400kr. pr. stk. Eller gør der??
Håber så bare at de vil tage henvendelsen seriøst. Kan se at de har læst min mail her til morgen, men de har ikke svaret på den :-( Men det behøves de vel heller ikke for at tage et godt råd til sig ;-)
Mvh.
Michael L.
Til top
Morten Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Erbs

Tilmeldt:: 12 Dec 2006
Geografisk: Klarup v/Aalbor
Status: Offline
Beskeder: 79
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Erbs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2010 kl. 10:02
Du kan finde linen til en mere ´´human´´ pris her:
- se linket HER

Til top
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2010 kl. 10:05
Okay.........havde jeg ikke lige set.......tak for det.
Mvh.
Michaerl L.
Til top
kasper olsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
kasper olsen

Tilmeldt:: 16 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kasper olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2010 kl. 10:05
Hej Michael

Smut ind på Salmonfly.dk og bestil et Rio Neutral skydehoved, så har du markedets bedste og billigste skydehoved, som fisker som du ønsker. Det koster 249,- og personligt har jeg ikke oplevet noget bedre endnu.

Eneste minus er er det er den olivenbrune farve, som ikke er verdens kønneste.

Det bliver altså ikke bedre.

mvh
Kasper Olsen
Nordkystfisker
(der er ofte lavt)
Til top
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2010 kl. 10:08
Har jeg hørt/ læst, at den synker mere end Lawsons Neutral skydehoved......der synker med 1,60cm/sek.......Coastal synker blot 1,25cm/ sek........og skulle efter sigende være den der ligger tættest på den gamle oliven gliderline.
Mvh.
Michael.
Ps. fisker i Limfjorden, der har en del lavvandede stræk, der for skal den ligge så højt som muligt i vandsøjlen...........
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2010 kl. 11:59
Jeg tog konsekvensen og klippede en ny Coastal line.

Jeg har prøvet Rio Neutral, som jeg ikke fandt rytmen sammen med.

Det virker bare 100% for mig med den Coastel line, så gir dig ret i prisen men alle pengene værd
Til top
rene vangsbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René v Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René v Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2010 kl. 12:05
[QUOTE] kasper olsen skrev: Hej Michael

Smut ind på Salmonfly.dk og bestil et Rio Neutral skydehoved, så har du markedets bedste og billigste skydehoved, som fisker som du ønsker. Det koster 249,- og personligt har jeg ikke oplevet noget bedre endnu.

Eneste minus er er det er den olivenbrune farve, som ikke er verdens kønneste.


Det er da lige meget med farven...ha ha ha.

Syntes det er rart den ikke er en eller anden pervers farve:-)
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2010 kl. 17:57
jeg er utrolig glad for mit Lawsons Neutral skydehovede der synker med 1,60cm pr. sek
det fisker ikke for dybt til mit fiskeri, kun lige under bølgerne, og det kan altid fedtes ind så det bliver helt flydende
det er dog ikke den bedst kastende line
k&b
Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2010 kl. 18:50
jeg har Coastal linen i en hel wf line og næste gang jeg skal have line bliver det også den

Guideline er godt klar over at den skal laves i skyde hoved. De har været inde i deres program i 2009 og danne linen. Men hvornår den kommer på marked ved jeg ikke.

Så de er helt 100% klar over det
Til top
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2010 kl. 18:56
Claus Nielsen skrev: jeg har Coastal linen i en hel wf line og næste gang jeg skal have line bliver det også den

Guideline er godt klar over at den skal laves i skyde hoved. De har været inde i deres program i 2009 og danne linen. Men hvornår den kommer på marked ved jeg ikke.

Så de er helt 100% klar over det


Fed info. Claus .......tak for det.
Mvh.
Michael L.
Til top
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2010 kl. 20:22
Michael Larsen skrev: <

Fed info. Claus .......tak for det.
Mvh.
Michael L.


Hey Claus,
så fik jeg svar fra Guideline. Nedenstående er sakset ind fra min mailbox:
Hej Michael,

hoppas det går bra på svenska. Du har verkligen en poäng med vad du säger men tyvärr har jag inget bra svar för tillfälllet. Jag skickar över detta till Leif Stävmo som är våran produktutvecklare.

Tack så jättemycket för din ide och hör gärna av dej igen om du har fler ideer

Ha en fortsatt bra dag

Best Regards
Andreas Johansson
Sales rep.
Guideline
kärrlyckegatan 29B
418 78 Göteborg

Office tlf: +46-(0)31-923650
Cellphone: +46-(0)705-909836


Så håber jeg bare at Leif er lidt lydhør overfor ideen;-)
Mvh.
Michael L.
Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2010 kl. 21:08
lyder godt - har hørt mange der gerne ville have den som skydehoved

du kan bare selv klippe en

men som sagt, de var klar over det. Men de har nok travlt med deres 2010 produkter

Men rigtig rigtig go service ved Guideline har kun positive ting om det firma
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2010 kl. 21:37
452 kr. tackelshop(y)
Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2010 kl. 21:39
425 kr.-

nemlig og klip pisset, det koster en alm skydehoved alligevel

Til top
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2010 kl. 23:42
Men rigtig rigtig go service ved Guideline har kun positive ting om det firma

Ja og deres produkter.....syntes at man får meget stang og line(tænker især på deres gamle Tricast liner, som jeg har nogle af) for pengene hos dem:-)
Mvh.
Michael L.
Til top
Morten Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Erbs

Tilmeldt:: 12 Dec 2006
Geografisk: Klarup v/Aalbor
Status: Offline
Beskeder: 79
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Erbs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2010 kl. 09:02
Hvordan er running-delen på denne line - er det samme tykkelse som på en alm. WF-line, eller er den tyndere a la Outbound?
Til top
claus Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sjyden

Tilmeldt:: 07 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sjyden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2010 kl. 09:30
har lige målt den den er 1 mm tyk på en Guideline Coastal

hilsen claus
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2010 kl. 16:18
En der ved hvad #8 vejer?
Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2010 kl. 17:02
19 gram vejer #8
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2010 kl. 17:20
Claus Nielsen skrev: 19 gram vejer #8


okay takker mange gange, så vejer #9, 21g eller hvordan er intervallet?
Til top
Thomas Worsøe Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Thomas Worsøe Avatar

Tilmeldt:: 17 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thomas Worsøe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2010 kl. 17:47
Guidelines kappetabel er tilgængelig på deres hjemmeside.

- se linket HER

Mvh ThomasW
Til top
claus Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sjyden

Tilmeldt:: 07 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sjyden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2010 kl. 00:12
claus skrev: har lige målt den den er 1 mm tyk på en Guideline Coastal

hilsen claus


målt på en line klasse 8
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres