Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flueline, hvad er at foretrække?

 Besvar Besvar
Forfatter
Jan M. Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Seatrout

Tilmeldt:: 19 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 76
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Seatrout Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Flueline, hvad er at foretrække?
    Sendt: 13 Feb 2010 kl. 16:42
Jeg mangler en ny flueline i kl. 7 flydende Den skal bruges til åen/kysten efter havørred/laks.. Hvad er det jeg vil finde mest Allround ? En WF line eller et skydehoved ?
hvis der er nogen fabrikat der er at foretrække, hører jeg gerne herom.
Vh. Jan Møller
Til top
Bo Schødt Kluxen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bo Schødt Kluxen Avatar

Tilmeldt:: 15 Jan 2004
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 445
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Schødt Kluxen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2010 kl. 16:55
Jeg bruger selv en Loop Optistream WF7F. Det er den bedste line, jeg nogensinde har brugt. Utroligt let at kaste med.

Bo
Til top
Bo Schødt Kluxen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bo Schødt Kluxen Avatar

Tilmeldt:: 15 Jan 2004
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 445
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Schødt Kluxen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2010 kl. 16:57
Jeg glemte at skrive, at et skydehovedsystem nok er mere allround, da man nemmere kan skifte hovedet, men jeg synes, at en WF er langt nemmere at bruge, hvis man ikke er så øvet!

Bo
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2010 kl. 17:13
Jan M. Pedersen skrev: Jeg mangler en ny flueline i kl. 7 flydende Den skal bruges til åen/kysten efter havørred/laks.. Hvad er det jeg vil finde mest Allround ? En WF line eller et skydehoved ?
hvis der er nogen fabrikat der er at foretrække, hører jeg gerne herom.
Vh. Jan Møller...


Du kan finde Scierra MWF kit skydehovede system til ca. 800kr så er du godt dækket ind vil jeg mene.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres