Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hardy Demon

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hardy Demon
    Sendt: 13 Feb 2010 kl. 13:42
Hej Forum

Hvor får man en Hardy Demon 9 fod # 6 til den bedste pris?

På forhånd tak

Henrik
Til top
Bo Svarre Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Svarre Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Rødovre
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svarre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2010 kl. 13:48
Hej Henrik,

Jeg vil tro det er hos Tackleshop - se linket HER, du kan se deres tilbud på forsiden under nyheder - se linket HER

Mvh

Bo

Ps. du skal nok ringe til dem snarest, de går vist som varmt brød :-)
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2010 kl. 13:49
Ok og tak!

Henrik
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2010 kl. 15:22
Asbjørn Haaning skrev: Du kan få den til ca. 1300 inkl porto hos Garry Evans i England. Levering tager 2-3 dage. Jeg har lige fået en 9.6 fod . - se linket HER :-)


Måske du lige skulle læse denne tråd:
- se linket HER

når det er sagt, så er 500-600kr i besparelse ikke det vær, men det er så min mening.
Til top
Asbjørn Haaning Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
a_haaning Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2002
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér a_haaning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2010 kl. 15:39
Øhh. Hvad er problemet? Bo giver et forslag med link til forhandleren og jeg kommer med et andet. Spørgsmålet var hvor den bedste pris kunne fåes og jeg har som sagt netop købt en til en meget god pris. Mht til garanti er man dækket på samme vis.
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2010 kl. 15:42
Hej Henrik, vent 2 uger, så kan du købe en let brugt, der kan snart ikke sælges flere af disse i DK !! ;-)
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2010 kl. 15:50
Det har jeg også overvejet!

Henrik
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2010 kl. 15:54
Folk skifter fluestænger lige så ofte, som de køber ny telefon, personligt ejer jeg ikke en stang, som ikke er 10 år eller mere, i næste måned skal den med sikkerhed hedde noget andet !
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2010 kl. 15:57
Asbjørn Haaning skrev: Øhh. Hvad er problemet? Bo giver et forslag med link til forhandleren og jeg kommer med et andet. Spørgsmålet var hvor den bedste pris kunne fåes og jeg har som sagt netop købt en til en meget god pris. Mht til garanti er man dækket på samme vis.


og du har ikke læst igennem mit link, så lad mig sige det sådan at det er ikke velset at du linker til andre sites som ikke annoncere her på sitet, det kan koste dig en ip-banning ;-) bla. fordi du reklamere for en anden forhandler og den biks betaler ikke for reklame her på sitet.

når det er sagt så ville jeg stadigvæk ligge mine penge i en dk biks når der ikke er mere at spare, men sådan er vi jo så forskellige.
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2010 kl. 16:16
Google på 'public proxy browser' og lars kan ikke gøre en skid andet end at lukke butikken eller rette ind efter brugerne! Tænk sig at lystfiskere skal lære sig at tænke som hackere for at færdes på 123nu :-)
Til top
nick Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
9ck

Tilmeldt:: 17 Feb 2003
Geografisk: fjorden
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér 9ck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2010 kl. 18:37
kender ikke så meget til Demon, men lyder meget tiltagende fra tidligere indlæg.........

jeg har ikke prøvekastet så mange stænger igen (6-7 stykker, hvor nogle af dem er de klassiske amerikanske top serier).

Jeg har en selvbygget t&t horison #6 som jeg er meget glad for på 7. år. Er ikke til de super hurtige/stive kæppe der findes, det kan håndleddet ikke klare!!!!

Er der nogen, der kan fortælle lidt om demon #6 sammenholdt med T&T horison #6.......

Mangler en reservestang, hvis uheldet er ude. Så er det bare det, om demon bliver den kommende 1. valgs stang........:-)

mvh
Nick
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2010 kl. 19:21
Jeg er så heldig at have en T&T #6, jeg har en kort periode også ejet en Demon #6.
Demon er en let og velkastende stang efter min mening, men der må være et eller andet over T&T'en, den har jeg nemlig endnu. ;-)

Fiskefeber lavede en test hvor begge stænger var med, den kan læses her - se linket HER/

Mvh
Henning
Til top
nick Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
9ck

Tilmeldt:: 17 Feb 2003
Geografisk: fjorden
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér 9ck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2010 kl. 19:39
Tak Henning

men jeg ser kun nogle karakter givet blandt stænger, og der er kun minimal beskrivelse af stængerne...... findes der en mere detaljeret beskrivelse ang. kasteegenskaber fra testen? eller er det bare mig...

mvh
Nick
Til top
Bo Svarre Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Svarre Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Rødovre
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svarre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2010 kl. 11:22
Hej Asbjørn,

Der er som sådan ikke noget galt med at give et godt råd :-).

Det jeg personligt synes er problemet, er at alt det der købes på nettet fra udlandet gør det svært at være grejhandler her i landet.
Desværre er der forholdsvis mange der bruger den danske butik som showroom inden de går hjem og køber på nettet, det kan de danske butikker ikke overleve på i længden.

Nu er det ikke en ynken på grejhandlernes vegne, men på mine egne vegne. Jeg synes det er fedt jeg kan tage op til min foretrukne butik først og fremmest for at handle (både stort og småt) få super service, snuse rundt, se med fingrerne, hygge med andre, drikke kaffe osv. osv. Det betaler jeg personligt gerne en ekstra skilling for fremfor at spare lidt på at købe det via nettet.

Mvh

Bo
Til top
Asbjørn Haaning Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
a_haaning Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2002
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér a_haaning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2010 kl. 14:09
Hej Bo

Det er jeg sådan set helt enig med dig i, men der blev spurgt efter den bedste pris på den omtalte stang. Hvilket jeg så efter bedste evne prøvede at svare på. Ud fra spørgsmålet lød det som om vedkomne var mere interesseret i pris end i at støtte en bestemt butik. Jeg havde i øvrigt ikke set det annoncerede tilbud på forsiden, men kun deres pris på hjemmesiden som er væsentlig højere (jeg klikkede kun på første link i dit indlæg og synes at den pris jeg havde handlet til var bedre).

Personligt lægger jeg da helst selv mine penge hos den lokale grejhandler (som tilfældigvis også er annoncør her på siden). Hvis jeg skal vælge mellem butikker i den anden ende af landet (som jeg sandsynligvis aldrig kommer til at besøge) eller en af de mange netbutikker, hvor man ikke kan se/prøve varen alligevel - så går jeg normalt efter den laveste pris - og skelner ikke til om den ligger på fyn, sjælland eller i udlandet. Du henviser jo selv til en netbutik, hvor priserne er meget fordelagtige sammenlignet med mange fysiske butikker. Personligt tror jeg at de danske netbutikker gør et større indhug i antallet af fysiske butikker end nethandlen med udlandet.

Hvorom alting er så glæder jeg mig til at prøve omtalte stang. Efter første test på den snedækkede græsplane virker det umiddelbart som om den har den aktion jeg ønsker. Jeg manglede et supplement til min Sage VPS 690 som gerne måtte kunne klare lidt mere vind på kysten. Derfor gik jeg efter en #7 i 9.6 fod.

God weekend
Asbjørn
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres