Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Åndbare waders

 Besvar Besvar
Forfatter
Thomas Benthin Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bastard

Tilmeldt:: 22 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bastard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Åndbare waders
    Sendt: 05 Feb 2010 kl. 16:41
Hej alle sammen...

Passer Simms og Guidelines størrelser sammen? Har prøvet mig frem til jeg skal bruge
en xl ved Simms, men har desværre ikke prøvet de Guideline Alta som jeg egentlig gik efter.
Da jeg bor nede i det helt mørke jylland, blir det et problem, da der er nogle butikker længere nordpå der har lagt beslag på Guidelinehandlen. Håber i kan hjælpe, TAK

Vh Thomas
Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Feb 2010 kl. 16:54
Umiddelbart får jeg altid Large lang i waders

Så umiddelbart synes jeg godt nok XL er mega stort. Og jeg er en 187 cm høj og vejer 89 kg.

ved ikke om du kan bruge det til noget. Men køb du bare large lang, er næsten sikker på de passer til alle folk. Men du kan altid få dem byttet jo inden isen bryder.. (y)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres