Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fluegrej sammensætningen

 Besvar Besvar
Forfatter
mogens rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
muggenæsby

Tilmeldt:: 27 Jan 2010
Geografisk: nordfyn
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér muggenæsby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: fluegrej sammensætningen
    Sendt: 03 Feb 2010 kl. 13:26
hvor vigtigt er det at fluestang og fluehjul passer sammen.jeg tænker på at jeg har en fluestang scierra saltwater skandinavien 9,4 7/8 , kan jeg købe et scierra d-lite 5/7 fluehjul som jeg har set på tilbud til 200 kr. hilsen mogens
Til top
Peter Neerdorf Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Peter N Avatar

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: Primært på vestsjælland, sydsjælland, sydsverige, samt midtNorge
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2010 kl. 13:31
Det betyder såmænd ikke så meget hvad for et hjul du smider på.
Bare at linen du smider på stangen, kan være der sammen med baglinen.

Så undersøg hvad der kan være af line på hjulet inden at du køber.

Mvh Peter
Til top
Ronny Lagoni Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny Lagoni Thomsen Avatar

Tilmeldt:: 22 Jul 2005
Geografisk: Vejle/Grindsted/Kolding/Skjern/Haderslev/Varde
Status: Offline
Beskeder: 171
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny Lagoni Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2010 kl. 14:48
Hej Mogens

Har du et skydehovedsetup eller kører du med hel line?

Til min Scierra Scandinavian saltwater 7/8 bruger jeg et Scierra D-lite hjul i 7/9 hertil bruger jeg skydehoved og coated runningline i 0,28. Dette sæt har god balance - men et 5-7 hjul ville også sagtens kunne gå, det har bare ikke samme linekapacitet (og her kan man jo diskutere hvor meget line man har brug for, men det er en anden snak ;-))...

Håber det var en lille hjælp

Med venlig hilsen

Ronny Lagoni Thomsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres