Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

gudenåen

 Besvar Besvar
Forfatter
michael gehrt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
skovtrold

Tilmeldt:: 28 Jul 2008
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 42
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skovtrold Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: gudenåen
    Sendt: 01 Feb 2010 kl. 19:16
Hej kan nogle hjælpe med noget gedde fiskeri i gudenåen er der noget at fange ved resenbro svostrup tvilum og hvor kan man købe kort

michael skal bare snart ud og fiske
Til top
Kenneth Zacho Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
KennethZ

Tilmeldt:: 29 Maj 2009
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KennethZ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 19:24
Der er helt klart noget at fange Michael. Jeg har fanget en kæmpe i gudenåen ved resenbro engang, med en wobler. Kan ikke huske præsis hvor stor den var, men det var min første gedde-fangst (:

Så ville helt klart anbefale det (:
Til top
Kenneth Zacho Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
KennethZ

Tilmeldt:: 29 Maj 2009
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KennethZ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 19:24
Der er helt klart noget at fange Michael. Jeg har fanget en kæmpe i gudenåen ved resenbro engang, med en wobler. Kan ikke huske præsis hvor stor den var, men det var min første gedde-fangst (:

Så ville helt klart anbefale det (:
Til top
Casper Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
casperbirkegårdpedersen Avatar

Tilmeldt:: 02 Jan 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér casperbirkegårdpedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 20:06
Hej Michael

Silkeborg fiskeriforening har fiskeretten på vest siden af åen helt fra silkeborg og Nord for Svostrup.
Kortet koster 75 kr. for en dag og 250 for en uge, der er masser af fisk, og det er sjældent at nogen fisker efter dem, så det er bare med at komme afsted.

Med venlig hilsen

Casper

;-)
Til top
Casper Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
casperbirkegårdpedersen Avatar

Tilmeldt:: 02 Jan 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér casperbirkegårdpedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 20:09

Du kan iøvrigt købe kortet på dagkort.dk så bliver det sku ikke lettere.

m.v.h.

Casper
Til top
Hans H. K. Christiansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
HHKC Avatar

Tilmeldt:: 12 Maj 2009
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HHKC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 20:28
Halløjsa Michael,

Kan man ikke vente på laksetiden?

Lur lige Bjerringbros hjemmeside, Casper har været så ydmyg ikke at nævne sine egne super fangster og Bjerringbros vand fortsætter med at imponere.

Se under fangster.

Skitt fiske.
Til top
michael gehrt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
skovtrold

Tilmeldt:: 28 Jul 2008
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 42
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skovtrold Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 22:00
Nej kan ikke vendte på laksen mere så nu skal der prøves med nogle gedder rigtig fine fisk casper jeg kan godt nøjes med mindre og tak for hjælpen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres