Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

flue fiskeri

 Besvar Besvar
Forfatter
johannes- madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johs33 Avatar

Tilmeldt:: 10 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johs33 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: flue fiskeri
    Sendt: 01 Feb 2010 kl. 10:15
HEJ alle sammen.
ja nu er der sku vinter og jeg vil bare gerne ud at fisk med min nye flue stag. men det er sku ikke læt at finde et sted her i nordjyland.
er der nogle der har nogle ider til steder eller skal jeg bare binde nogle flere fluer og se lidt fiske film :). jeg håber i kan holde fluen i vandet. hug alle sammen,
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 10:21
de fleste åer i nordjylland er da is fri, så det er bare og gi den gas


mvh henrik
Til top
johannes- madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johs33 Avatar

Tilmeldt:: 10 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johs33 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 11:20
jo men jeg er jo godt nok en noob men er de ikke fredet til 1 marts ??
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 11:51
fredningen er ophørt i de fleste åer..

var i sæby idag i andet ærinde, og der var altså stadig låg på en del af åen derude..

hvordan det ellers ser ud skal jeg ikks svare på, men jeg vil nu hellere bare se fiskefilm og måske binde lidt fluer så længe der er så koldt som nu..
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 13:08
sæby å elling å vore å er fredet til den 16 januar



mvh henrik
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 19:43
ja bare du husker at nedgængere er fredet i alle Frederikshavner foreningens åer..

og sæby er i alt fald ikke mulig at fiske ordentligt, men kan da sikkert lade sig gøre, men låget er desværre ikke i stand til at bære en mand mere..
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres