Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Where to med go n what to fish

 Besvar Besvar
Forfatter
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Where to med go n what to fish
    Sendt: 24 Jan 2010 kl. 19:06
Haløjsa,

Just udskrevet fra hospitalet med strenge ordre på at blive inden for landets grænser, og i nærheden af et hospital i de kommende 3 måneder er forårets ferie til Maldiverne aflyst til fordel for en sommerhustur i nordjylland fra den 30. januar.

Den bedste afstresning får jeg selvfølgelig med stangen i hånden, og derfor skal hele udrustningen i sommerhuset. Jeg er desværre ingenlunde stedkendt langs kysterne & åerne i det jyske så hvis der er en venlig sjæl, der kan guide lidt så vil jeg sætte pris på det? Evt. links til hjemmesider osv er meget velkomment.

/Martin
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2010 kl. 19:25
sukker syge? fik det 4 dage før jeg skulle til sverige:-(samme besked 3 mrd. kunne dog ikke la være;-)
Til top
allan schiby Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
schiby

Tilmeldt:: 11 Aug 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schiby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2010 kl. 19:28
Hej Martin
Hvor i nordjylland skal du opholde dig ?

Allan
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2010 kl. 19:37
Skal være i Blokus ikke så langt fra stranden men er rimeligt mobil i det omfang maven tillader det. I hvert fald har kæresten givet mig løbepas i den uge.

@ Peter, Mavesår og stress, så det med at lade være kommer til dels af sig selv:-(

Martin
Til top
Henrik Dons Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HDCSmeden Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2001
Geografisk: Sjælland og Lolland-Falster
Status: Offline
Beskeder: 411
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HDCSmeden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2010 kl. 20:07
Hej Martin,

Det er jeg ked af at høre gamle dreng :-(

-Der er jo nok stor risiko for stift vand.... - ellers tror jeg bestemt at vestkysten er en barsk - men smuk omgang på denne tid af året...

-Og åerne er vist alle fredet lidt længere.....

-Håber du får lidt mere kvalificeret lokalkendskab end jeg kan gi - dette mest for (y)(y)(y) ¨åbet om at du hurtigt kommer ovenpå igen :-)

Mvh
Til top
Ole Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
ole Avatar

Tilmeldt:: 23 Mar 2004
Geografisk: Helsingør
Status: Offline
Beskeder: 79
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2010 kl. 20:23
jeg kan anbefale uggerby å skøn å , men måske nogle lokale har bedre bud !
- se linket HER
Til top
Jan Steffensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jabis Avatar

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Øster Tørslev
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jabis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2010 kl. 20:41
Martin - du er velkommen til at maile eller ringe til mig, hvis du vil have lidt info - der er mulighed for at både å og kyst.

Jan
jbs@fiskpaaflue.dk
61263458
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres