Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Salmonfly.dk

 Besvar Besvar
Forfatter
Rønn Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
shanti1501

Tilmeldt:: 21 Okt 2009
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér shanti1501 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Salmonfly.dk
    Sendt: 22 Jan 2010 kl. 13:18
Jeg ville gerne høre om i har nogen erfaring med salmonfly.dk?
De har sendt 1/3 af min bestilling og trukket alle penge for en uge siden og har skrevet og ringet men ingen svare?Det er første gang jeg handler hos dem så ville bare vide om det en flok fuskere eller hva?;-)
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Scierra-1234

Tilmeldt:: 27 Jan 2008
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Scierra-1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2010 kl. 13:20
Ved at butikken skulle holde lukket i en uge hvor Kim er i Mexico med et hold. Måske er det nu?
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2010 kl. 13:28
Den fysiske butik er lukket frem til d. 24/1, så ingen grund til at ringe !!

- se linket HER/
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2010 kl. 13:28
Hej morten

har handlet ved kim op til flere gange og har aldrig haft problemer... som før nævnt er kim vidst i øjeblikket i mexico og butikken holder lukket...

- se linket HER

er sikker på dine vare nok skal dukke op når han er retur igen...
Til top
Michael Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
skarven Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2006
Geografisk: Fredericia
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skarven Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2010 kl. 13:31
Har lige handlet i deres webshop, man får denne mail retur, så mon ikke varerne dukker op:-)

Kim skriver:

Jeg er ikke tilstede, og er først at træffe igen d. 25 Januar.
Evt. bestillinger af varer, bedes gjort på webshoppen, da den bliver passet og plejet mens jeg er bortrejst.


Til top
michael oftelund larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mofl

Tilmeldt:: 02 Jun 2007
Geografisk: Utterslev mose
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mofl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2010 kl. 13:55
Hej Morten

Salmonfly er absolut ikke fuskere. Jeg bor tæt på butikken og har handlet der flere gange.

M.h.t. at de trækker alle pengene og kun sender 1/3 af varerne, er vel for så vidt ok. Jeg går ud fra at de har oplyst om at du modtager de resterende vare senere?

K&B
Michael
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2010 kl. 14:03
N. Berthelsen skrev: Uanset om der er lukket eller ej, så er det vel ikke i orden at trække alle pengene for efterfølgende kun at levere 1/3 af varene.

:-)N


Nej, det er ikke i orden.

På e-handel trækkes pengene først når varen er afsendt.

Til top
Rønn Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
shanti1501

Tilmeldt:: 21 Okt 2009
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér shanti1501 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2010 kl. 14:39
Hej Michael.
Nej de har intet skrevet om noget som helst:-) Andet end ordren er leveret.
Syns også det er mærkeligt at trække penge når de selv har krydset af at varene mangler og så ikke mere... Men kan være jeg har ramt et uheldigt tidspunkt men derfor er jeg stadig ikk imponeret.
Til top
Søren Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
soren72

Tilmeldt:: 07 Aug 2003
Geografisk: Kbh.
Status: Offline
Beskeder: 244
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér soren72 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2010 kl. 14:59
Hejsa,

Nej det er absolut ikke i orden at trække pengene hvis varen ikke er fysisk på lager.

Mvh

Søren
Til top
Johnny larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gogo-fisker Avatar

Tilmeldt:: 02 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gogo-fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2010 kl. 15:11
Hej der må være sket en fejl har handlet hos dem og der har altid været god service og rabat både på nettet og i buttikken. ;-)
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2010 kl. 15:14
Morten
Det er givet en fejl - sådan nogle laver vi alle, men Salmon Fly er en af de seriøse i denne branche - med mange gamle og trofaste kunder. Så giv Kim et ring - når han er tilbage - så løser tingene sig sikkert til din tilfredshed.
mvh
Heinz;-)
Til top
Rønn Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
shanti1501

Tilmeldt:: 21 Okt 2009
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér shanti1501 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2010 kl. 15:33
Tak for alle jeres svar. Lyder som om det en fair butik når i omtaler den så jeg vil væbne mig med tålmodighed og prøve at fange ham Kim i næste uge.
Og så må jeg jo køre til den lokale og handle ind til weekendens binderi..
Til top
Robin Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rob.

Tilmeldt:: 25 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rob. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2010 kl. 15:39
morten rønn nielsen skrev: Hej Michael.
Nej de har intet skrevet om noget som helst:-) Andet end ordren er leveret.
Syns også det er mærkeligt at trække penge når de selv har krydset af at varene mangler og så ikke mere... Men kan være jeg har ramt et uheldigt tidspunkt men derfor er jeg stadig ikk imponeret.


Hej Morten.

Inden jeg begyndte at arbejde i Tackleshop.dk Var jeg ansat hos Kim i salmonfly, og jeg er 110% sikker på at Kim har en del af din bestilling i restordre, MEN at han ganske enkelt bare har glemt at give dig besked om det, han har nok været lidt stresset over at skulle afsted til Mexico og derfor begået en beklagelig fejl, eller måske er det den person som passer kims webshop som ikke ved hvad han skal gøre for at rette fejlen.

Men som andre også skriver så er kim hjemme på søndag igen og er tilbage i butikken på mandag, og så er jeg 110% sikker på at han retter fejlen med det samme.
Selvfølgelig bør sådan en fejl ikke ske, men vi er alle sammen kun mennesker ;-)

Hyggelig hilsen
Robin.
Til top
Rønn Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
shanti1501

Tilmeldt:: 21 Okt 2009
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér shanti1501 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2010 kl. 16:27
Jeg var lige i banken og kan se beløbet de har trukket passer selvom de skriver fuld pris på kvittering så alt ok.
Bare lidt mangel på oplysninger derfra men tør godt bruge butikken igen;-)
Til top
Heine Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qweqqe Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qweqqe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2010 kl. 20:02
Jeg har ofte handlet både i webshoppen og i den fysiske butik.
En enkelt gang fik jeg ikke hvad jeg bestilte, men han sendte ub en erstatning, super service og flink mand.
Til top
Peter Neerdorf Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Peter N Avatar

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: Primært på vestsjælland, sydsjælland, sydsverige, samt midtNorge
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2010 kl. 20:21
Du kan trygt handle hos Kim.

Mvh Peter
Til top
Jens E. Overvad Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jeoj

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 102
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jeoj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2010 kl. 20:28
Peter
(y)(y)(y)
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2010 kl. 21:56
Ja selvfølgelig gør det det...
P
Til top
Rønn Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
shanti1501

Tilmeldt:: 21 Okt 2009
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér shanti1501 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2010 kl. 23:01
Ok. Rart lige og høre andres mening.
Så mange fiskere tager sjældent fejl.
Har i hørt der er mildning på vej i vejret næste uge? Knæk og bræk;-)
Til top
Ryan Jöhncke Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
RJC Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér RJC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2010 kl. 01:55

Jeg har kendt Kim fra han i tidernes morgen tjente til sit fluegrej ved at binde fantastisk flotte fluer for Vibe på Frederiksbjerg og handlet med Kim lige så længe han har drevet Salmon Fly.

Manden er hæderligheden selv og hverken jeg eller mine fiskekammerater har nogensinde oplevet andet end god og sober forretningsmoral fra Kims side. Man overlever ikke så længe, i den branche som Kim har gjort, hvis ikke man levere varen, i mere end én forstand.

Ryan ;-)
Til top
Peter Neerdorf Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Peter N Avatar

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: Primært på vestsjælland, sydsjælland, sydsverige, samt midtNorge
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2010 kl. 08:32
+1(y)
Til top
john hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
laxehans1 Avatar

Tilmeldt:: 16 Nov 2005
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laxehans1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jan 2010 kl. 13:32
Jeg har haft de samme problemersom i beskriver, men har tilgengæld fået nogle gode svar på Mail og i dag 26/1 har jeg fået varerne leveret og de er tiptop ok.

Så ro på Morten, Salmon Fly er 10-4.

K & B John
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres