Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

auktion, hvordan gør i?

 Besvar Besvar
Forfatter
Rønn Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
shanti1501

Tilmeldt:: 21 Okt 2009
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér shanti1501 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: auktion, hvordan gør i?
    Sendt: 20 Jan 2010 kl. 16:02
Hvordan ordner i betaling imellem køber/sælger på auktionen? Bruger i konto nr eller kan man stadig sende en chek eller hva gør i?:-) Er helt ny bag et tastatur men vejret er snart ikk til andet så håber på i vil lære lidt fra jer.
Vh it amatøren
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2010 kl. 16:06
Nummer 1 ville jo være hvis du fik net bank!!!
Så afsted, eller ring til din bankmand og få anskaffet det!!!
Og så få en venlig sjæl til at hjælpe dig med at installer det, derfra bliver det hele meget nemmere!

vh Rasmus
Til top
Ove Monrad Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Monrad Avatar

Tilmeldt:: 19 Feb 2003
Geografisk: Århus Bugten Djursland
Status: Offline
Beskeder: 61
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Monrad Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2010 kl. 16:07
Til top
Rønn Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
shanti1501

Tilmeldt:: 21 Okt 2009
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér shanti1501 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2010 kl. 16:19
Det var da en mulighed men hvordan med sikkerheden på det skidt hehe? Jeg tror mest på penge af papir og ting jeg kan se så derfor jeg spørger? Kan godt være jeg bare har fisket for meget og surfet for lidt.. Men tak for budet:-)
Til top
Rønn Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
shanti1501

Tilmeldt:: 21 Okt 2009
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér shanti1501 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2010 kl. 16:22
Tak for tippet men der har jeg været
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2010 kl. 16:30
Forstår dig skam godt, penge af papir i hånden ved man hva er!!
jeg vælger at stole på folk jeg køber noget af herinde, er heldigvis ikke blevet snydt som andre!!! som regel når jeg sælger noget, så henter folk varen eller får den sendt! at få den afhentet er jo det letteste, man får syn for sagen for det der bliver købt, og man betaler!! men ellers fører folk pengene over til min konto og så sender jeg, eller omvendt jeg fører penge over og venter på varen dukker op!!!
som udgangspunkt sender man varen når pengene er gået ind på ens konto
vh Rasmus
Til top
Rønn Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
shanti1501

Tilmeldt:: 21 Okt 2009
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér shanti1501 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2010 kl. 16:47
Hej Rasmus. Havde bare brug for at høre om det var så simpelt eller der var en hemmelig kode til klubben hehe. Jeg lever meget simpelt, enkelt og fisker mit liv væk hvis du forstår;-) Så derfor er pc,netbank,iphone og hyundai matrix ren stjernekrig for mig men der var nogen som mente det lige var mig, så jeg gør som de små hunde og prøver til.
Tak for dit svar, det gav mening;-)
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2010 kl. 17:07
Hej Morten.

Du fisker sikkert ikke dit liv ´´væk´´, men nyder blot at fiske...helt fint (y)
Men her behøver du ikke at være bange for at dit trygge hjem bliver indtaget af stjernekrigslignende tilstande, for når og hvis du får netbank vil du blive forbløffet over hvor let det hele foregår :-).....og selv om knitrende valuta i hånden er en rar ting, så kan du være helt tryg ved netbank, dine penge er i fuldstændig sikkerhed da de er deponeret i bankens varetægt.
Det som jeg tror afskrækker nogle er hvis de feks kommer til at overføre nogle penge til en forkert konto...skulle det ske ringer du blot til din bank som da omgående anullerer transaktionen, og vupti Pede.com...dine penge er hjemme igen.

Held og lykke :-)

Jim.
Til top
Rønn Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
shanti1501

Tilmeldt:: 21 Okt 2009
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér shanti1501 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2010 kl. 17:33
Hej Jim og tak for dit svar. Det er nok bare mig der er meget bagud og lidt paranoid;-) Syns nemlig det er en smart ting at man kan sælge/købe/dele grej med ligesindede som måske sætter pris på det man ikke selv bruger. Jeg har 16 hjul efter status og hvad skal jeg med det. Bruger de 3 og resten bliver bare mere skramlet hver gang jeg flytter rundt
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2010 kl. 18:20
Rigtigt Morten (y)...så er det bare med at hænge i her da det alligevel er for koldt til fiskeri, og inden længe er du en rigtig net-trold og du vil tænke : ´´hvordan har jeg dog kunne undvære alle de muligheder´´ :-)

Hyggelig hilsen
Jim.
Til top
Mogens Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mogens H.

Tilmeldt:: 11 Okt 2008
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mogens H. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jan 2010 kl. 06:53
Hej.
Jeg køber og sælger en del på auktionen(fluer).
Netbank er langt det nemmeste og mest benyttede-og risikoen normalt til at overse(købsbeløbet) .
Oplyser min bankkonto-og sender når penge er indgået-og modsat indbetaler jeg når jeg køber.
Dette har fungeret uden problemer ved handeler i DK-men kan være problematisk-dyrt ved overførsler til enkelte på auktionen fra Sverige.
Dette er den mest benyttede måde-og nemmeste for alle og selvom der har været enkelte hængt ud her på siden er det mit indtryk at dette fungerer fint i langt de fleste tilfælde.
Der er jo også en lille risiko for at breve kan bortkomme i postvæsenet-men har endnu ikke værert ude for dette på trods af mange forsendelser.
Knæk og Bræk
Mogens
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres