Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

auktion

 Besvar Besvar
Forfatter
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: auktion
    Sendt: 19 Jan 2010 kl. 10:46
Ville det ikke være mere fair og hensigtsmæssigt hvis folk som sælger deres grej benyttede ´´auktion´´ i stedet for dette pjat med at sæge noget for ´´højeste bud´´.

Men det er selvfølgelig smart nok hvis man eks ringer på noget som har interesse, så kan sælger jo blot bilde en ind at folk står på nakken i hinanden for at købe.

Derfor venner...hvis i vil sælge grej til højstbydende, så brug dog auktion og spar vores andres tid for det fis.

Mvh
Jim.
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2010 kl. 11:08
Ja...og specielt lige i øjeblikket synes jeg. ;-)

Mvh
Jim.
Til top
Thor Ankerstjerne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
simris1

Tilmeldt:: 20 Maj 2009
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simris1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2010 kl. 11:17
Står der bud, så lad være med at kikke, hvor svært kan det være??
Til top
Thor Ankerstjerne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
simris1

Tilmeldt:: 20 Maj 2009
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simris1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2010 kl. 11:21
Det gik lidt stærkt, du har ret! Det samme gælder dem der annoncere deres auktion under til salg.
Til top
Henrik Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
HBP

Tilmeldt:: 13 Mar 2007
Geografisk: Hjørring
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HBP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2010 kl. 11:27
(y)(y)(y)
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2010 kl. 14:54
Hej Jim.

Den der har grisen, bestemmer prisen ... og derunder vel også betingelserne.

Kan du ikke lide prisen eller salgsformen, så ignorerer du vel bare annoncen.

Jeg har svært ved at se hvorfor der skal et brokindlæg til på debatten?

Mvh. Jakob
Til top
Bo Lücking Fritzen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bomndk

Tilmeldt:: 09 Maj 2007
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bomndk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2010 kl. 18:32
Der er vist ingen som betvivler en persons ret til at bestemme måden ting skal sælges på, så længe vedkommende gør det det rette sted.
Hvis man ønsker at salgsformen skal være en auktion hvor folk byder mod hinanden så skal det under auktioner. Som en var inde på, hvis formen er en auktion og deltagerne ikke kan se hvad der er budt så er bydere på herrens mark.

Mvh

Bo
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2010 kl. 01:13
Jakob Hansen skrev: Hej Jim.

Den der har grisen, bestemmer prisen ... og derunder vel også betingelserne.

Kan du ikke lide prisen eller salgsformen, så ignorerer du vel bare annoncen.

Jeg har svært ved at se hvorfor der skal et brokindlæg til på debatten?

Mvh. Jakob


Hej Jakob.

Vrøvler du ikke bare en lille smule synes du ?
Om jeg kan lide prisen ? Den kender jeg jo ligesom ikke når der står ´´sælges til højstbydende´´

I øvrigt en underlig tendens der er ved at brede sig herinde, at fordi man påtaler noget som slet og ret virker for dumt....så er det et brokindlæg. :-(

Mvh.
Jim.
Til top
Rikke Vestergaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Vestergaard Avatar

Tilmeldt:: 15 Dec 2001
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vestergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2010 kl. 06:39
Fuldstændig enig i at sådanne indlæg bør ryge under auktion, det er derfor den er her på siden. Irriteres selv over de annoncer.

Rikke
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2010 kl. 08:55
Også (y) herfra til Jim.

Hvis ikke man kan sætte en pris, så brug auktionen eller Det blå Marked i Låsby ;-)
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2010 kl. 10:32
jim holm skrev: <

Hej Jakob.

Vrøvler du ikke bare en lille smule synes du ?
Om jeg kan lide prisen ? Den kender jeg jo ligesom ikke når der står ´´sælges til højstbydende´´

I øvrigt en underlig tendens der er ved at brede sig herinde, at fordi man påtaler noget som slet og ret virker for dumt....så er det et brokindlæg. :-(

Mvh.
Jim.


hej Jim

Nej jeg synes faktisk ikke jeg vrøvler det mindste. Hvis du læser hele første afsnit af mit indlæg, skriver jeg at det må gælde både pris og handelsbetingelser. Hvis du som interesseret køber ikke kan forlige dig med sælgers vilkår, må du jo gå udenom varen.

Apropos tendenser, så synes jeg at der også er ved at komme en grim tendens til at affærdige andres indlæg som vrøvl, fremfor at forholde sig til hvad der rent fantisk står.

Mvh. Jakob
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres