Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvilke flueline bruger i på jeres loop aeg klasse 5 stang

 Besvar Besvar
Forfatter
claus Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sjyden

Tilmeldt:: 07 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sjyden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: hvilke flueline bruger i på jeres loop aeg klasse 5 stang
    Sendt: 16 Jan 2010 kl. 14:02
hvilke flueline bruger i på jeres loop aeg klasse 5 stang
ind til vidre har jeg en loop stillwarter klasse 5 til den vil godt have en intermidiat line til den til de lidt tungere nymfer.

hilsen claus
Til top
claus Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sjyden

Tilmeldt:: 07 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sjyden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2010 kl. 13:15
er der nogen der har prøvet en Rio Gold line på denne stang
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2010 kl. 15:01
Jeg bruger en Loop Opti Stream line, fungere rigtig godt(y)
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2010 kl. 00:13
S.A.GPX virker super til mit å og kyst fiskeri
Til top
SS Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
winner Avatar

Tilmeldt:: 22 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 154
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér winner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2010 kl. 08:26
Tror ikke du skal være bange for,at en Rio Gold ikke passer til din stang.Det gør den til alle andre stænger.Mere et temperement spørgsmål,hvilket fabrikat man hælder til,med/uden klump osv.Fisker med flere forsk. typer Rioliner på mine stænger fra #3 og opefter,og ens for dem alle er at de virker godt.Skulle jeg nævne en, der trods alt er min favorit,er det Rio Dart.Sæt du bare uden tøven på hånden din Rio Gold på.Den findes dog ikke i intermediate.

Hilsen Svend
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres