Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fisker fjernsyn

 Besvar Besvar
Forfatter
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fisker fjernsyn
    Sendt: 08 Jan 2010 kl. 21:01
Hej rødder
Her i den nordjyske vinterkulde er jeg faldet over en tysk jæger og lystfisker ´´fjernsynskanal´´

Der er mange spændende ting og det spænder langt videre end bare de røvkedelige: ´´jeg er nu igang med at udtrætte en stor fisk, men jeg med jævne mellemrum udstøder et ´´oh my gooooooood´´ videoer jeg ellers har set ret mange af. dem er der også nogen af, de er typisk amerikanske og synkroniserede til tysk: Hände hoch!´´ i ved.

Jeg har eksempelvis lige set en spændende tv studie redegørelse for den europæiske størbestands storhed, fald og nu genetablering. Der sad såmænd en tysk professor (i stør) mellem to meget vidende interviewfolk, det blev der faktisk interessant fjernsyn af.

man skal registrere sig, det koster ingenting - og så er det åbent i arkiverne.

jo - hele lortet forgår på tysk, det er jeg ikke selv for god til, men når det handler om noget interessant så fanger man aligevel en hel del af visdomsordene.

adressen er: http//wobbler.tv

værsgo
mvh hcg
Til top
Mikkel Dyekjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkeld Avatar

Tilmeldt:: 19 Apr 2004
Status: Offline
Beskeder: 141
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkeld Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jan 2010 kl. 01:10
Storgrineren!:-) har netop overværet en seriøs højtgående tv-paneldiskussion om for eller imod natfiskeri efter ål!! total nørdet !! sjov side! tak
Mikkel
Til top
Dennis Birnbaum Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Beum

Tilmeldt:: 17 Mar 2008
Geografisk: harte
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Beum Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jan 2010 kl. 08:45
(y)(y)(y)
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jan 2010 kl. 18:06
selv tak,
det kan godt være det virker nørdet, men det er seriøst ment, jeg har lige set en forsker udrede fisk s fornemmelse for smerte - den udsendelse var jeg ikke så glad for.
mvh hcg
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres