Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solbriller med styrke

 Besvar Besvar
Forfatter
Carsten Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Polarmagnus Avatar

Tilmeldt:: 07 Jul 2003
Geografisk: Vejle Fjord
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Polarmagnus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Solbriller med styrke
    Sendt: 03 Jan 2010 kl. 00:01
Godt nytår

Er der nogen der ved om der er grejbutikker hvor man kan købe nogle fede polariserede solbriller med styrke???
Er træt af clip-on´s og at man ikke kan få nogle fede solbriller til os med glasøvn...;)

pft
Til top
karsten jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten.j Avatar

Tilmeldt:: 14 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten.j Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2010 kl. 00:04
Korsholm har nogen til at tage uden på dine briller, de skulle eftersigende være rimlig gode.

Karsten
Til top
Carsten Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Polarmagnus Avatar

Tilmeldt:: 07 Jul 2003
Geografisk: Vejle Fjord
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Polarmagnus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2010 kl. 00:09
Tak Karsten, men som jeg skrev skal det være en selvstændig brille.
Til top
carsten nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nielsen112

Tilmeldt:: 10 Dec 2007
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsen112 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2010 kl. 00:19
Hej.
De kan købes hos - se linket HER

C.N.
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2010 kl. 00:27
Lidt afhængig hvilken vej du har brug for styrke.
Så har costa del mar (Verdens fedeste lystfisker solbriller) Nogle forskellige med styrke
- se linket HER

På dette link kan du vælge hvilken styrke.

Importøren i dk er Sportshuset i horsens, og de gør et rigtig godt stykke arbejde.
Personligt havde jeg uden beregning 5 forskellige slags costas sendt hjem på privatadressen før end jeg valgte den model jeg ville have.
Desuden blev der ikke tøvet med at få 2 ekstra par hjem fra usa, hvor jeg kun ville have den ene par.
Super fed service fra gutterne i horsens.

- se linket HER


/Allan
Til top
Carsten Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Polarmagnus Avatar

Tilmeldt:: 07 Jul 2003
Geografisk: Vejle Fjord
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Polarmagnus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2010 kl. 00:29
Cool.....takker for svar;)
Til top
Jørgen Lorenzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FFFI

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Kysten
Status: Offline
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFI Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2010 kl. 09:37
Hej Brillefisker

Jeg har 2 par polariserede solbriller med styrke, har købt dem hos optik-Hallmann. Det er godt nok ikke solbriller specielt til lystfiskere, men ´´bare´´ et par almindelige solbriller der er skiftet ud med pol. glas med styrke, det sidste par købte jeg i december prisen var kr 500 for stel og kr 625 for glas, ( det var halv pris på glas ).
Det er noget af det bedste ´´ fiskegrej´´ jeg har.

Hilsen Jørgen
Til top
Jakob Madsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
adse Avatar

Tilmeldt:: 12 Nov 2002
Geografisk: århus
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér adse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2010 kl. 10:49
Hej Brillefisken
Smith optics laver også solbriller med styrke! De kan fåes igennem Korsholm og skulle efter sigende være markedes bedste.
Har dog ikke prøvet dem med styrke, men kender et par der har dem med og er super glade for det.
K&B
Jakob
justonemorecast.dk
Til top
Ole K. Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
OKA Avatar

Tilmeldt:: 28 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér OKA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2010 kl. 11:16
- se linket HER

Mvh Ole, Sj.Odde.
Til top
Kim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
K_Jensen

Tilmeldt:: 08 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 296
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér K_Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2010 kl. 19:21
Jeg har gjort det at jeg er gået til en optiker og fået mine polariserende solbriller med styrke lavet. Det er dyrt hvis du vil have det bedste, men det er pengene værd. Om det er det samme som fiskere bruger ved jeg ikke, men pol briller er vel pol briller? Jeg kunne forestille mig at der er fordel i at købe hos en optiker da du selv kan vælge anti-reflex behandling osv.
Til top
Kurt Kryger Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kurt K

Tilmeldt:: 07 Jan 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kurt K Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2010 kl. 22:16
Kan kun tilslutte mig Kim Jensens svar.
Købte selv et par sidste forår. Ja,- de er pebrede, men hver eneste krone værd. Du skal regne med en pris imellem 4 og 5 tusser, men så har du også et par polaroidbriller der slår alle andre lappeløsninger af banen.
Synes du, det er for dyrt, ved jeg at både Profiloptik og Synoptik kører med en rentefri ordning, så det er overkommeligt at have med at gøre.

mvh. KK
Til top
Jacob Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jar

Tilmeldt:: 23 Feb 2005
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jan 2010 kl. 11:54
Købte nogle hos Luis Nielsen for et par tusse. De fungerer fint og jeg er meget glad for dem.
Til top
Bo Holm Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
BoHolm Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Geografisk: Struer
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BoHolm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jan 2010 kl. 13:28
- se linket HER kan varmt anbefales.
Til top
Jacob Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JHansen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JHansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jan 2010 kl. 18:04
Jeg har mailet med sportshuset i Horsens da jeg var ude efter et par polaroid med styrke, omkring minus 4 på det ene øje og lidt mindre på det andet. De anbefalede mig at gå til en optiker, så det vil jeg gøre.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres