Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

beklædning under neoprenwaders

 Besvar Besvar
Forfatter
Jørn Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jørn

Tilmeldt:: 22 Jun 2004
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jørn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: beklædning under neoprenwaders
    Sendt: 01 Jan 2010 kl. 14:14
Hej derude
Der ma findes nogle gode fiduser til påklædning under neoprenwaders på denne årstid.Godt nytår tilalle
Til top
Jørn Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jørn

Tilmeldt:: 22 Jun 2004
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jørn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2010 kl. 21:31
whatever it takesB-)
Til top
rene vangsbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René v Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René v Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2010 kl. 21:40
Start med sokkerne.
Har købt et par Falke T4 Warm strømper, og dem bruger jeg i mine åndbare, og aldrig har jeg haft et par kyst sokker som varmer som dem. De går helt op til knæende, og bruger kun bare tæer i dem, ja, du læste rigtigt, og jeg plejer at være en frossen pind, med de strømper, er de bedste 240kr, jeg til dato har brugt til beklædning.
Til top
Ove Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
ons Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ons Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2010 kl. 23:25
Hej Rene og godt Nytår til alle.
Hvor kan man få fat i sådan et par Falke T4 Warm strømper. Jeg spørger, fordi jeg er noget af en frossenpind på tæerne og har ingen hæmninger med pengepungen , hvis jeg så kan undgå at fryse .
Har hørt at Smartwool Mountaineering Extra Heavy Cushion strømper også skulle være gode. Er der nogen der har erfaring med dem.
Til top
Jacob Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jbnielsen

Tilmeldt:: 23 Maj 2005
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jbnielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2010 kl. 08:37
Inderst:

Langt undertøj i merino uld. (dyrt men godt)
Et par tynde sokker (endelig ikke bomuld)


Mellem lag:

En par gode fleece bibs
En fleece trøje

Yderst:

Waders
God vinter vadejakke
Hue
Evt. handsker


Ovenstående sammensætning fungerer for mig i mine åndbare waders som jeg bruger hele året.
Til top
Niklas Albrechtsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Niklas_bike Avatar

Tilmeldt:: 02 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niklas_bike Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2010 kl. 10:38
Hej jørgen
Jeg bruger selv dette sæt og har ingen problemer med kulden .. Prisen er også fornuftig ;))
- se linket HER
Kan ikke holde varmen med dette og de før omtalte sokker, ja så ville jeg sku blive hjemme ;)))
Held og lykke med varmen
Til top
Jørn Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jørn

Tilmeldt:: 22 Jun 2004
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jørn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jan 2010 kl. 20:16
Hej alle I flinke mennesker.
Tak for de mange fine svar.Nu er der noget at søge på
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down