Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Shakespeare flueliner

 Besvar Besvar
Forfatter
T. PEDERSEN Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
myggen

Tilmeldt:: 24 Nov 2006
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér myggen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Shakespeare flueliner
    Sendt: 21 Dec 2009 kl. 17:41
Er der nogen derude der har et link til en god udenlands fiskeshop der forhandler Shakespeare flueliner
På forhånd tak'

Mvh T.Pedersen
Til top
Bo Svarre Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Svarre Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Rødovre
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svarre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Dec 2009 kl. 19:28
Hejsa,

En mulighed er Mullarkeys - se linket HER/, der er sikkert mange andre.

Mvh

Bo
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Dec 2009 kl. 19:38
Hej
Jeg er nysgerrig - hvilke erfaringer har du med deres liner?
Til top
T. PEDERSEN Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
myggen

Tilmeldt:: 24 Nov 2006
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér myggen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Dec 2009 kl. 19:48
Jeg har kun gode erfaringer de kaster godt, bruger kun int og de synker tilpas
jeg er på jagt efter en dt, men det er meget begrænset udvalg i danmark, ihvertfald dem, jeg kan finde.

Mvh T. Pedersen.
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Dec 2009 kl. 19:54
T. PEDERSEN skrev: Jeg har kun gode erfaringer de kaster godt, bruger kun int og de synker tilpas
jeg er på jagt efter en dt, men det er meget begrænset udvalg i danmark, ihvertfald dem, jeg kan finde.

Mvh T. Pedersen....


Hej T,

Mig bekendt producere de ikke flueliner længere, deres Glider kommer i dag fra Lawson.

Tjek deres hjemmeside, der er ingen liner?

CM,
Til top
Bo Svarre Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Svarre Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Rødovre
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svarre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Dec 2009 kl. 20:05
Hej Claus,

Du skal bare kigge på den rigtige hjemmeside, dvs den engelske og ikke den amerikanske.

- se linket HER

De producerer skam stadig flueliner, de er faktisk en af ganske få fluelineproducenter i verden.

Mvh

Bo
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Dec 2009 kl. 20:10
Bo Svarre skrev: Hej Claus,

Du skal bare kigge på den rigtige hjemmeside, dvs den engelske og ikke den amerikanske.

- se linket HER

De producerer skam stadig flueliner, de er faktisk en af ganske få fluelineproducenter i verden.

Mvh

Bo...


Hehe jamen det gør de jo:-)

takker:-)

CM,
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum