Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

farvning af flueline?

 Besvar Besvar
Forfatter
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: farvning af flueline?
    Sendt: 12 Dec 2009 kl. 12:46
Hej

Jeg har siddet og strikket en versitip line(ikke skydehoved) sammen til min to-håndspind.

Jeg vil meget gerne farve en ´´loading zone´´ ved bagtarperingen afslutning men kan ikke finde noget der ´´bider´´ på coatingen:-(

Har prøvet med vandfast tuch, textilfarve og flubinding farve og som sagt uden held:-(

nogen forslag???
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2009 kl. 14:13
Hej Marc

Hvad farve er din flueline? Textilfarve plejer nu at bide ganske fint på pvc, så det kan være kuløren der driller?

Mvh
Lasse
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2009 kl. 14:38
Linen er lys grøn ikke helt pastel men lidt mørkere. Har prøvet med sort textil og orange fluebinding farve men intet bliver siddende:-(
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2009 kl. 14:46
Måske jeg gør noget forkert?

Jeg varmer vandet op til 70grader, blander farven i og ligger linen i. Har ladet den ligge helt op til en time uden held.....
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2009 kl. 14:50
Hej Marc

Giv den meget længere tid, det skal virkelig have god tid til at suge ind i coatingen. Prøv en gang med 24 timer :-)

Mvh
Lasse
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2009 kl. 14:56
Ok... Kan godt se der er langt fra 1 til 24;-)... jeg prøver igen:-)....tak for hjælpen:-):-):-)
Til top
Ole Sohus Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sohus

Tilmeldt:: 13 Dec 2007
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sohus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2009 kl. 16:02
Hej Marc.GoFi fører nogle vandfaste tusser i forskellige
farver ,dem har jeg brugt uden problemer.Navnet er
PRISMACOLOR og kan sikkert findes på deres side.
MvH Ole
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2009 kl. 16:19
Hej ole

bruger selv kun prismacolor:-) fede tucher... de ´´bider´´ også godt nok til at starter med men kan nemt tørres med en klud:-(
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2009 kl. 22:47
Så bed texti lfarven endelig;-) Tak for hjælpen lasse(y)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres