Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Røgeri på Fyn ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Torben Anker Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
topper

Tilmeldt:: 05 Okt 2002
Geografisk: Assens
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér topper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Røgeri på Fyn ?
    Sendt: 30 Nov 2009 kl. 11:15
Hej Allesammen!
Er der nogen som kender et Røgeri på Fyn, som Ryger for private ?

VH
Torben
Til top
Stig Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
emil97 Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér emil97 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2009 kl. 11:34
Strandvejen Nyborg
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Online
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2009 kl. 11:38
Hej Torben, der er masser, kan se du holder til i Assens, har flere gange brugt Båring fiskeren, men vil anbefale dig at prøve Strib fisk i Havnegade (Middelfart !), der går jeg selv hen næste gang det bliver aktuelt !! :-) Men ellers er der jo også flere muligheder i Fåborg !
Til top
Torben Anker Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
topper

Tilmeldt:: 05 Okt 2002
Geografisk: Assens
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér topper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2009 kl. 11:47
Hej
Tak for hjælpen.
Fiskene er på vej til Rygning ;-)

VH
Torben
Til top
HENRIK ROHDE Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
RUDIRAA Avatar

Tilmeldt:: 10 Jun 2005
Geografisk: Fyn samt trekantsområdet
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér RUDIRAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2009 kl. 15:23
Hej Torben...
Jeg fik min havørred på 5,5 kg røget ved fiskehuset på havnen i Middelfart. Den var bare helt perfekt, både smag og pris, og fisken kunne afhentes næste dag ( Fisken var i optøet tilstand)
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2009 kl. 20:08
Hej Torben... så skal makrellerne måske røges??

Du skal da ryge dem selv... Det er da sjovere... Jeg må hellere snart få røget alle de makreller vi fik med hjem fra Grenaa...
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2009 kl. 20:22
afhentes næste dag!!!? så kunne du da lige så vel have stegt den . er det ikke kold røgning det drejede sig om???++ her ovre i det østlige danmark tager det en lille uge´´!!! mvh steen,
Til top
Jakob Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jakob Larsen Avatar

Tilmeldt:: 23 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jakob Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2009 kl. 20:33
Juhls Røgeri i Kerteminde er nok et af de bedste bag havnen på samme side som Restaurant Rudolf Mathis. De tager kun mod fisk fra private om mandagen.
Til top
Torben Anker Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
topper

Tilmeldt:: 05 Okt 2002
Geografisk: Assens
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér topper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Dec 2009 kl. 10:02
Hej Michael
Nej Makrellerne har jeg røget ;-)
Det er nu en stor Regnbue som jeg fangede henne ved Børge, den ville jeg gerne have koldrøget

VH Torben
Til top
Torben Anker Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
topper

Tilmeldt:: 05 Okt 2002
Geografisk: Assens
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér topper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Dec 2009 kl. 10:06
Hej igen!
Jeg kan jo lige fortælle at det blev:

Strib fisk
Havnegade 93
5500 Middelfart
tlf. 64411493

VN Torben
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum