Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hejresøen på vestamager

 Besvar Besvar
Forfatter
johan lind Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johan21

Tilmeldt:: 06 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 191
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johan21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: hejresøen på vestamager
    Sendt: 26 Nov 2009 kl. 20:56
er der nogen der kender til hejresøen på vest amager..... er helt ny i hovedstaden.... tænker på gedder, aborre mm på flue og måske også spin
Til top
johan lind Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johan21

Tilmeldt:: 06 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 191
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johan21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2009 kl. 23:21
ingen der har erfaringer
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Nov 2009 kl. 01:11
Jeg mener ikke, at fiskeri er tilladt,,, jeg ved, at en stor del af området er fuglereservat og der er fugletårne i området.... Du kan jo prøve at kontakte Skov og natur for at høre nærmere.
Jeg har om sommeren set, at der var grøde op til overfladen på store dele af søen, så vanddybden er nok ikke så stor.
Til top
johan lind Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johan21

Tilmeldt:: 06 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 191
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johan21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2009 kl. 02:06
der står på skov og natur styrrelsens hjemmeside at der er frit fiskeri i søen.... det må vel betyde at man må fiske der
Til top
Mads Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mads B Nielsen

Tilmeldt:: 01 Dec 2008
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mads B Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2009 kl. 02:38
Hej Johan

Jeg har medefisket i skov og naturstyrelsens vand på vestamager(hejre søen og kanalerne ved kongelunden), uden det store held. Derimod har jeg oplevet temmelig godt fiskeri i vandet nærmere sluseholmen..her mener jeg trekantsøen, og kanalerne omkring, også dem langs vejlands alle. her har jeg fanget aborre i pæn størrelse, rimter, skaller og skrubber..specielt aborre fiskeriet kan være rigtig godt. se i øvrigt her:

- se linket HER





Til top
johan lind Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johan21

Tilmeldt:: 06 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 191
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johan21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2009 kl. 11:53
er det til at komme derhen med bus... er der nogen af søernen man kan fange geder i
Til top
Rene Rosendal Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
R. Rosendal

Tilmeldt:: 02 Maj 2006
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér R. Rosendal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2009 kl. 12:07
har fisket i hejresøen - det kan ikke anbefales den er ekstremt lavvandet og jeg tror ikke den gemmer på noget interessant

Gedder tror jeg ikke på ved 3 kantssøen, men der er mange andre spændende fiskearter f.eks aborre, rimte, brasen,karper osv..
Til top
johan lind Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johan21

Tilmeldt:: 06 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 191
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johan21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2009 kl. 16:03
okay, så kunne det være man skulle prøve at fiske i den... er der andre intressante steder i kbh hvor der er frit fiskeri, må godt være noget der kan fiskes på fluestang
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres