Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ustruktureret forum

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
K_Jensen

Tilmeldt:: 08 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 296
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér K_Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ustruktureret forum
    Sendt: 19 Nov 2009 kl. 02:09
Hej webmaster.

Var det en mulighed at forumet kunne laves sådan at den sidste besked der er postet ligger i bunden af siden, så det ikke ligger mellem alle andre indlæg? Det er ærligt talt et værre roderi at skulle igennem og holde øje med hvert enkelt indlæg for hvornår det er skrevet. Hvis indlæggene bare var oppe fra og ned, ville det være langt mere overskueligt. Jeg hader at skulle føre øjnene igennem alle indlæggene for at se hvem der sidst har postet. Bare et forslag.
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pastoren Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2006
Geografisk: vejlby
Status: Offline
Beskeder: 193
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pastoren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2009 kl. 05:30
Kim !

man skal ikke blæse med mel i mundennnnn..........
Der er 15 profiler under dit navn-(Vel og mærket ikke dig/ kimmmeerr alle sammen-men når du nu forslår noget nyt/anderledes når du ikke selv har ren mel i kagen.......:-((y)
ku du jo ha markeret din Profil så man ser hvem er hvem-
ved samme lejlighed (ku du jo sætte et billede på din Profil ) .......

Funktionen :Total oversigt viser faktisk en nem og overskulig oversigt-
men du har vel en af de nye 5" pcer så du bliver nød til at rulle siden ned for at se helle fisssskkkennn .....

Pastoren ved morgen bordet :-)(y)
Til top
Charles Sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
1448charles

Tilmeldt:: 07 Sep 2008
Geografisk: midtsjælland
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér 1448charles Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2009 kl. 09:57
Synes det virker fint, med at det bilver sat ind under det indlæg man svare på
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2009 kl. 11:51
Det du efterlyser findes allerede, man kan vælge mellem to funktioner; 1. Trådet overblik og 2. Fladt overblik - funktionen er at finde lige under: Besvar - Citere i trådstarterens første indlæg...
Til top
Kim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
K_Jensen

Tilmeldt:: 08 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 296
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér K_Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2009 kl. 16:29
HVAD!???
Jeg har kun 1 profil her på siden. Hvad er det for noget pis at beskylde mig for??
Jeg kender dig ikke engang og så beskylder du mig for ikke at have ren mel i posen, hvad er det for noget svineri. Tag du hellere dine piller og slap lidt af.
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2009 kl. 17:02
Kim Jensen skrev: HVAD!???
Jeg har kun 1 profil her på siden. Hvad er det for noget pis at beskylde mig for??
Jeg kender dig ikke engang og så beskylder du mig for ikke at have ren mel i posen, hvad er det for noget svineri. Tag du hellere dine piller og slap lidt af.


Rolig nu Kim!!!!
Pastor Bruno er en del af rime-remse-kultur eliten her åpå sitet, og dermed kan han tillade sig ALT, det skulle såmænd ikke undre mig om de sædvanlige rygklappere snart kommer på banen og roser ham for det svinske indlæg han har præsteret her i tråden....
Smiler :-))
Frede
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pastoren Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2006
Geografisk: vejlby
Status: Offline
Beskeder: 193
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pastoren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2009 kl. 19:24
Ja det var også det jeg ville frem til-
men vi er åbenbart på piller alle vi noviess -der sætter det lidt op som man ku farer i flint øksen- og få tændt juletæææet-

kan tillade os - hvis manden brokker sig over noget som allerede findes og lægger sig ud -og ikke kan tåle oplægget - enten er han gudsforladt-sur uden piller eller meget ung og Gammel - på rolator og rystepind - uden nummerplade- og med uskyldighedens øje- ;-)(y)

nå det må være kviste nok på det lejerbål :-)(y)

Pastoren smutter iseng med Høøøønsennne:-)(y)
Til top
johan lind Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johan21

Tilmeldt:: 06 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 191
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johan21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2009 kl. 19:52
KIM bevar dog en nogenlunde suber tone på forum da det ellers bare løber af sporet det er jo set før:-(
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2009 kl. 19:54
Kim Jensen skrev: HVAD!???
Jeg har kun 1 profil her på siden. Hvad er det for noget pis at beskylde mig for??
Jeg kender dig ikke engang og så beskylder du mig for ikke at have ren mel i posen, hvad er det for noget svineri. Tag du hellere dine piller og slap lidt af....


Prøv dog at læse hvad Bruno skriver, evt. få din mor til at hjælpe dig, han skriver jo tvært imod, at han er klar over det ikke er dine profiler alle sammen, men at du måske burde udnytte de muligheder der er for en nuanceret profil, inden du sætter spørgsmålstegn ved sidens begrænsninger !! :-(
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2009 kl. 19:57
Ja, man kan undre sig lidt, eftersom han efter eget udsagn selv er Webmaster ???
Til top
Rikke Vestergaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Vestergaard Avatar

Tilmeldt:: 15 Dec 2001
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vestergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2009 kl. 20:14
Vi må vist alle hellere gå til numerolog for at få os et utrolig
særegent tillægsnavn, så INGEN forveksler Alle med NOGEN.
Til top
Kim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
K_Jensen

Tilmeldt:: 08 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 296
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér K_Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2009 kl. 20:27
Bruno Andersen skrev: Ja det var også det jeg ville frem til-
men vi er åbenbart på piller alle vi noviess -der sætter det lidt op som man ku farer i flint øksen- og få tændt juletæææet-

kan tillade os - hvis manden brokker sig over noget som allerede findes og lægger sig ud -og ikke kan tåle oplægget - enten er han gudsforladt-sur uden piller eller meget ung og Gammel - på rolator og rystepind - uden nummerplade- og med uskyldighedens øje- ;-)(y)

nå det må være kviste nok på det lejerbål :-)(y)

Pastoren smutter iseng med Høøøønsennne:-)(y)

Er kommet til konklusionen at du ikke er værd at spilde tid på, men som afsluttende ord fra min side, vil jeg sige, at jeg var ikke opmærksom på det flade overblik strukturere indlægene, hvorfor du ikke bare gjorde opmærksom på det med det samme, må vel være fordi du kan lide at diskutere. Du får det sidste ord som svar på mit indlæg, men du er og bliver ignoreret fra min side.


Lars B.
Ja og som webmaster så har man kendskab til alle forum, dets opbygning og dets funktioner, ikke sandt?
Jeg har ikke kendskab til denne skabelon, jeg kører med phppb standard forum. Men du vil jo gerne puste til ilden, så fortsæt endelig, så jeg har noget at grine af.(y):-)
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2009 kl. 20:56
Nu har du over flere måneder høstet flittigt af gode råd, som novice ud i fluefiskeriets kunst ! Hvis din måde at give tilbage på, er ved at tale grimt til folk og grine af dem, ja så lur mig, om ikke folk også begynder at ignorere dig !! ;-)
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2009 kl. 00:06
steen kehler skrev: Det du efterlyser findes allerede, man kan vælge mellem to funktioner; 1. Trådet overblik og 2. Fladt overblik - funktionen er at finde lige under: Besvar - Citere i trådstarterens første indlæg...
så er der vel ikke så meget mere at sige mvh steen.
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2009 kl. 06:22
Lars B. skrev: Nu har du over flere måneder høstet flittigt af gode råd, som novice ud i fluefiskeriets kunst ! Hvis din måde at give tilbage på, er ved at tale grimt til folk og grine af dem, ja så lur mig, om ikke folk også begynder at ignorere dig !! ;-)

´´gør som vi syntes, eller sanktionerne vælter ned over dig´´
......fanme en fræk kommentar Lars.
frede
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2009 kl. 06:53
Rikke Vestergaard skrev: Vi må vist alle hellere gå til numerolog for at få os et utrolig
særegent tillægsnavn, så INGEN forveksler Alle med NOGEN....


Hej Rikke

En nummerolog gør det nok ikke - måske et par veluddannede psykologer ville være mere på sin plads? ;-)
Storm P. sagde, at det kun var nullermænd, der kom af ingenting - men han kendte selvfølgelig heller ikke til Lystfiskerforum !

mvh
Heinz
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2009 kl. 12:45
Nu har jeg slet ikke henvendt mig til dig, men et godt råd kunne være, at du læser alle indlæg i stedet for hver tredje, så kunne man med garanti slippe for mange af dine åndsvage kommentarer !! :-(
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pastoren Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2006
Geografisk: vejlby
Status: Offline
Beskeder: 193
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pastoren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2009 kl. 16:04
Heinzzzz :-)(y)
Nu skal du ikke til at fedttte dig ind ved den slørhale -jeg har lagt mærke til at du følger hendes flotte hale;-)(y) (konstant).......

Sådan en gammel pulterkammers Rotte som dig -kende jo alle typer at Nullermænd-- så du må da vide at nullermænd kommer af tid og tand- (læser storm P ) ! Så er du en gammel Nullermand -

Jeg vil sætte en Af mine brødre som bor lokalt tæt på dig om at skaffe et paparatti foto af dig -så vi kan få syn for sagen -

at skyde et par super kloge psykologer tæt på -viser igen at du ikke har fattet - ;-)(y)den gammel skruuuee .....

det der ku komme på tale var et par flodfolk - der ku javee fiskene lidt frem i hyttefadet ;-)(y)

i denne her snæver tid hvor pladsen i hyttefadet skal huse alskedens typer på fiske kultur adfærd -og metoder -vil der altid være hæk fisk - ............................

Bruno/P :-)(y)
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2009 kl. 19:51
Min gode pastor

Urene tanker - hva'ba ?

Nu er der rasende langt mellem kvindelige lystfiskere, og hvis de så oven i købet har humor og vid - så er de squ da en ren sjældenhed !

Så gå Du bare ind og fyr et par vokslys, vrid et epistel ud af ærmet og så tro på mine reelle hensigter over for bemeldte 'slørhale' (gud ved om det kunne bruges i en scorereplik ´´fars lille slørhale´´ - nå, nej - måske ikke? Nu skal man jo heller lade sig rive med vel !)

Så Kyl pibekraven på knage - og fat et lille glas - og lad freden sænke sig over embedsboligen.

Guds fred og lidt novembersol

H. :-)
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pastoren Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2006
Geografisk: vejlby
Status: Offline
Beskeder: 193
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pastoren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2009 kl. 22:23
Hill Hr.Heinzzzz :-)(y)

Urene tanker-vil sige tanker der ikke er vasket ;-)(y)
rasende langt- vi sagde altid !
(skaaden Fik );-)(y)

Mellem kvindelige Lystfisker.........
- (Nu er det så Pibekraven leder mig i omgængelige toner) her har vi et eksempel på takt og tone-Profilen er åben ærlig og udførlig - med et Nydeligt billed af Slørhalen - jeg forstår godt at du viser bredsiden-:-)(y) (men sig mig ! har du ikke et gammel fiskehjul på hylden -kraven var lige afeee her ;-)(y)

Du ved Næs-viseee fisk kaldes opsnuser (SnusFisk) :-)(y) de har en underart der hedder Spidssnudet - ja den forunderlige Faunaa ;-)

Jo Jeg vil gerne tro det bedste om os alle - du kan se hvor stort en indtryk lyset har på dig min ven- du taler om NovemberSol kl.19,51 - det er fire timer efter solen er gået Ned -så du vil det Bedste/ et godt hjerte Lyser :-)(y)

Scor -er det et blink eller en gennemløber (y)
det viser du læser andet end Storm P :-)(y)

nå nu har jeg fået omlagt udkastet- jeg vil som du forslår hive Pibekraven på knagen- slænge mig i mine folder -lytte til : Sidney Bechet: - se linket HER -- se linket HER og nyde et glas varm Hyldebær med gode tanker for den kommende dag med håb om nogen sol til nord vest med spredt Julehygge :-)(y)

må kærligheden blive vores vogter !

Pastoren :-)(y)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres