Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Loop Opti

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Romsdal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Romsdal Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Romsdal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Loop Opti
    Sendt: 18 Nov 2009 kl. 20:53
Hej alle
I disse krisetider skal vi jo hjælpe hinanden og da jeg har set flere søge efter Loop´s Optihjulserie,vil jeg lige gøre opmærksom på denne svensker,der sælger Opti-hjul til en superpris.
mvh Henrik

http://sporting-goods.shop.ebay.com/i.html?_nkw=loop+opti&_sacat=23810&_trksid=p3286.m270.l1313&LH_PrefLoc=2&_odkw=&_osacat=23810
Til top
jens rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jens30

Tilmeldt:: 18 Dec 2002
Geografisk: sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 135
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jens30 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2009 kl. 08:36
Tak for det,Henrik.Jeg er enig med dig i,at det er en udmærket ide at være obs på gode tilbud,i DK og udlandet.
Hos John Norris sælges f.eks Sage xi2 #6 til 2267 kr,og det er fandme billigt! DEr skal lægges lidt Vat og transport til,men det ´vil stadig kunne svare sig.
vh
Jens
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres