Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

lav selv spinner

 Besvar Besvar
Forfatter
Torben Brodersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
brodersen

Tilmeldt:: 19 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér brodersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: lav selv spinner
    Sendt: 18 Nov 2009 kl. 18:50
Hej allesammen.

jeg mangler en hjemmeside hvor kan finde/se de enklte dele jeg skal bruge til at lave spinner af.

jeg ved at go fishing har delene, men ikke på deres hjemmeside.

hvh torben brodersen.
Til top
THOMAS KNUDSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
omalley Avatar

Tilmeldt:: 01 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 143
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér omalley Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2009 kl. 18:55
korsholm har det du skal bruge til condomspinner og alm. spinner. De har en fane ude til højre i skærmen .
Mvh Thomas
Til top
Torben Brodersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
brodersen

Tilmeldt:: 19 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér brodersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2009 kl. 19:10
hej thomas.

perfekt,har tjekket korsholms hj.side. da jeg bor i esbjerg er der ikke langt til skjern.

mange tak torben.
Til top
Niels Rasmus Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nrn Avatar

Tilmeldt:: 31 Maj 2002
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nrn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2009 kl. 21:26
Til top
niclas nicolaisen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
niclasnicolaisen

Tilmeldt:: 13 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér niclasnicolaisen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2009 kl. 09:45
hej jeg ligger inde med en pæn slat dele til spinner byg og vil godt sælge det hvis det har noget int
Til top
Tonny Henriksen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
gizmo96

Tilmeldt:: 30 Jun 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gizmo96 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2009 kl. 10:02

Hej Torben

Hvis du kontakter Stef´s lystfiskergrej, så er jeg sikker på at du kan købe alt det du mangler der.

vh
Tonny
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres