Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BACKWINDER FLUEHJUL

 Besvar Besvar
Forfatter
michael christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mic84 Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mic84 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: BACKWINDER FLUEHJUL
    Sendt: 11 Nov 2009 kl. 20:40
Hey er der nogen der ved hvor disse flotte og specielle fluehjul forhandles , er kommet frem til at de er norsk produceret , mere ved jeg ikke , håber nogen kan hjælpe! :)
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Nov 2009 kl. 20:45
Hej Michael

Producenten gik konkurs, så medmindre nogen har overtaget designet og begyndt at producere dem igen, så skal du ud og lede på brugtmarkederne. Hvis du er heldig at der er nogen som kender til en butik der har nogen tilbage de ikke har skudt af på tilbud.

Mvh
Lasse
Til top
rene vangsbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René v Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René v Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Nov 2009 kl. 20:58
Det er da surt.
Det var ellers et super cool hjul:-(
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Nov 2009 kl. 21:00

Hej Michael,

Som Lasse skriver så er det nok som brugt du skal søge Backwinder hjulet, der er ikke solgt ret mange og så vidt jeg husker kom det til DK i 2002-2003.......

Jeg er dog bange for producentens konkurs meget godt afspejler kvaliteten af dette hjul, hammer dyrt ift kvaliteten af bearbejdningen, endvidere var hjulet produceret med meget små tolerancer, sagt med andre ord, så må det formodes skrøbeligt over for eks sandkorn.........men der må sidde nogle ejere derude som kan svarre på dette......

Hjulet er designet rigtig flot og er en fryd for øjet, men det ændre sig desværre når man står med det i hånden...........

CM,

Til top
Torben Berg-Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Torbzorb

Tilmeldt:: 18 Jun 2003
Geografisk: Thy
Status: Offline
Beskeder: 79
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Torbzorb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Nov 2009 kl. 22:09
Hej Michael

Hvis du søger et, s kan du f.eks prøve nogle af de norske fluefiskesider - fluefiskesiden.no og fluefiske.net...spørg under Købes...der er fra tid til anden nogle til salg.
mvh
Torben
Til top
Oliver bernat Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Oliver bernat Avatar

Tilmeldt:: 23 Feb 2005
Geografisk: Kbh/Malmö
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Oliver bernat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Nov 2009 kl. 22:33
Hej Michael

Jeg ved at vi har et enkelt stående i Jagt og Fiskerimagasinet Kbh.

Jeg kender desværre ikke noget til holbarhed på dette hjul.

Mvh.
Oliver Bernát
JoF
Til top
Michael Skatka Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fiskerthomas Avatar

Tilmeldt:: 08 Feb 2002
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskerthomas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2009 kl. 09:40
Jeg har hjulet i trout modellen.

Super fedt design og lethed, var grunden til at jeg købte det.

Jeg har kun et problem med mit. Kuglelejet er lavet med en plastik skal/krans, som desværre bliver deform og giver en svag skurrelyd, hvis man ikke løsner bremsen hver gang hjulet ikke bruges. Det har ingen praktisk betydning, men lyden er da lidt irriterende.

Jeg har ikke haft problemer med sandkorn, har både brugt det i søer, i åen og på kysten.

Jeg ville ikke sælge mit ;-)

Michael
Til top
Kim Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kim jakobsen Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 258
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2009 kl. 10:47
På afstand virker hjulet meget flot. Da jeg fik det i hænderne blev oplevelsen midlertidigt anderledes. Stor skuffelse.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres