Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Salmon Junkies / Press release

 Besvar Besvar
Forfatter
Steffen Juhl Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hardydavidson

Tilmeldt:: 09 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hardydavidson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Salmon Junkies / Press release
    Sendt: 04 Nov 2009 kl. 08:47
Kære laksefisker

Efter mange år arbejde langs med Kola-halvøens forjættede laksestrømme er det mig en meget stor glæde at meddele, at jeg har besluttet mig for at “gå solo” og starte mit eget firma. Jeg vil i selvfølgelig i den forbindelse benytte lejligheden til at takke mine to tidligere arbejdsgivere for alle de mange år sammen – år jeg ikke ville være foruden.
Mit nye firma hedder SALMON JUNKIES, fordi er det ikke, det, vi i virkeligheden er? Dybt afhængige af laksefiskeri og dets fascinerende verden? Kunne vi være uden vores “lakse-fix”, samt det skønne miljø, der automatisk opstår i kølvandet af en så dybtfølt, fælles passion? – for de fleste af os er svaret et stort NEJ.

Jeg føler, tiden er inde til at høste frugten af næsten tyve års arbejde i Rusland, og jeg må indrømme, at det ikke er uden en vis stolthed, jeg kan meddele, at to af verdens bedste lakseelve er kommet under mine kærlige “vinger” – Den verdens berømte Ponoi-elv på østsiden af Kola-halvøen, samt min mangeårige “kærlighed og ikon” – skønne Umba i den sydlige del af Kola-halvøen.

Salmon Junkies’ Ponoi program behøver reelt ikke meget markedsføring – Ponoi er Ponoi og Acha camp er Acha camp – et skudsikkert produkt, der bare ikke kan skuffe.
Til alle de gamle Kola-veteraner, er det mig en stor glæde at fortælle, at magiske Umba er tilgængelig igen og tilbage på ”lakse-verdenskortet”.

Salmon Junkies’ partner i Umba har i dette efterår underskrevet en langsigtet og seriøs CONSERVATION PLAN (miljø- og naturbeskyttelsesprogram), som aktivt implementerer en beskyttelse af dette skønne elvsystem og den helt unikke laksebestand. Dette program tilgodeser alle de ønsker, vi for blot få år siden knap nok turde drømme om. Dette initiativ måtte jeg selvfølge reagere på, og fiskeriet i dette efterår viste allerede med al tydelighed, at planen virker efter hensigten – Jeg ved, der er mange Umba-veteraner, som med længsel har ønsket at vende tilbage til dette pragtfulde sted – Nu er chancen der, så jeg håber selvfølgelig, at opbakningen fra såvel nye som gamle Umba-laksefiskere vil være med til at sikre denne pragtfulde elvs fortsatte beståen.

For den dedikerede laksefisker er målet altid at finde nye hugvillige laks – eller sagt på en anden måde: En ægte Lakse Junkies fantasi hviler aldrig i jagten på nye “HUG” og dejlige livsvarige minder – vel og mærke i godt selskab og i et betagende miljø.
Jeg håber inderligt, du vil finde vores nye website interessant og inspirerende, nu hvor laksesæsonen er forbi, og en lang vinter ligger foran os. Som LAKSE JUNKIES , hvilket vi jo er, og arrangører har vores mål været, at kunne tilbyde to af verdens bedste lakseelve, så de fleste laksefiskere får muligheden for at opleve et ægte “lakse-fix” i et spændende og dynamisk SALMON JUNKY-miljø. Og vel og mærke uden at du skal optage lån i huset eller sælge bilen.

Yderligere info fås også på: - se linket HER <- se linket HER>

Tight lines

Steffen Juhl

Til top
søndergaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
søren74

Tilmeldt:: 12 Aug 2003
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér søren74 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 08:57
Hej Steffen

Et stort tillyke herfra med dit nye firma, jeg håber dig alt mulig held og lykke i fremtiden.
Jeg har haft fornøjelsen af dit samarbejde tidligere, så jeg er ikke i tvivl om at du vil yde dit bedste for at skabe nogle gode produkter, til stor fornøjelse for os lakse junkier.

Tight lines
Søren Søndergaard
Vejle

Til top
Steffen Juhl Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hardydavidson

Tilmeldt:: 09 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hardydavidson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 09:28
Tak Søren - som altid godt at høre fra dig:):) See out there
Til top
Steffen Juhl Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hardydavidson

Tilmeldt:: 09 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hardydavidson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 09:31
Tak Daniel - See you out there
Til top
Steffen Juhl Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hardydavidson

Tilmeldt:: 09 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hardydavidson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 09:32
Steffen Juhl skrev: Tak Søren - som altid godt at høre fra dig:):) See you out there
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 09:50
Hej Steffen.

Tillykke med dit nye firma og held og lykke.

/Allan

Ps. ses vi den 14 nov ?
Til top
Steffen Juhl Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hardydavidson

Tilmeldt:: 09 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hardydavidson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 10:01
Hej Allan din gamle Bandit:-) selvfølgelig ses vi på Laksemafiaen's store dag - gælder mig til vi ses - tak for din lykønskning:-)
Til top
Steffen Juhl Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hardydavidson

Tilmeldt:: 09 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hardydavidson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 10:26
Hej Daniel - Det er altid godt at have noget at se frem til - du ved ´´Forventningens glæde´´ Osv osv . :-) Vi ses pludselig en dag OUT THERE!

´´One cast can change your day...maybe your life´´

Knæk og Bræk Daniel

Steffen

Til top
mads knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mads77 Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mads77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 10:47
Hvaaa Steffen hvis firmaet lige står og mangler en altmuligmand så er jeg da frisk :-):-)
Til top
Steffen Juhl Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hardydavidson

Tilmeldt:: 09 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hardydavidson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 10:54
Hej Mads - Der skal graves ude huller til vores toiletter i Ponoi - var det noget??:-):-):-)

Bare en joke, men tusind tak for indlægget Mads:-)

´´One cast can change your day...maybe your life´´

Knæk og bræk

Steffen
Til top
morten saxtorph nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
saxtorph Avatar

Tilmeldt:: 03 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 31
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér saxtorph Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 11:09
Hej Steffen.

Tillykke med dit nye firma.
hjemmesiden ser godt ud
jeg kan ikke se hvor meget sådan en 14 dags tur koster

Med venlig Hilsen
Morten
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 11:12
At nogen gider fiske laks går over min forstand - det er da helt yt..............;-) tillykke Steffen - må kunder finde dig - og fiskene deres fluer !
mvh
Heinz Gerhard :-)
Til top
Jim Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creepy

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 146
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creepy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 11:20
Stort tillykke med firmaet, vil da også indskyde at det er en rigtig fin hjemmeside du har fået lavet, godtnok er jeg ikke kommet igang med laksefiskeriet endnu (det skyldes KUN økonomi) men hvis ikke man får lyst til en tur til Kola efter at ha' kigget er der sq ikke meget fisker over en ;-)
Til top
Henrik Dons Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HDCSmeden Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2001
Geografisk: Sjælland og Lolland-Falster
Status: Offline
Beskeder: 411
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HDCSmeden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 11:20
Hej Steffen,

Tillykke med noget der for mig er utroligt spændende og over min tegnedrengs formåen...

-Derimod trasker jeg medstolthed samme stier som dig langs en hvis Vestsjællands å.... så hvis du skulle havne i ´´muddersvinget´´ eller neden for borgen må du sige til :-)

Mvh
Henrik D. Christensen

ps - rygterne om hvem der har trasket langs ´´min´´ å lader vide at du også har trasket der ivrigt engang :-)
Til top
Steffen Juhl Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hardydavidson

Tilmeldt:: 09 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hardydavidson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 12:36
Hej Morten

Tak for dine lykønskninger, og super at du syntes om webben - Der er dog stadig lidt justeringer der skal udføres her og der;-)

Jeg har virkelig forsøgt hårdt at presse priserne i bund, og da jeg jo er et lille firma, syntes jeg at det er lykkes ganske okay

Umba koster fra Euro 2600 op til Euro 3000 og Ponoi fra Euro 3000 og opefter

Umba er klart billigst derfor at jeg ikke har nogen stor helikopter i programmet

Endnu engang en million gange tak for din varme lykønskning Morten:-)

Tight lines

Steff
Til top
Steffen Juhl Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hardydavidson

Tilmeldt:: 09 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hardydavidson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 12:43
Tak Gerhard - tusind tak for din ord - Ja hvem kan forstå os Salmon Junkies???:-):-)

Men vores ´´Fix´´ er en nødvendighed;-);-)

Tak Gerhard:-)

´´Loud reels save lives´´

Steff
Til top
Steffen Juhl Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hardydavidson

Tilmeldt:: 09 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hardydavidson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 12:46
Tak Jim og tak for de varme ord

HÅber at vi ses en dag derude - Og husk

´´We should feel fortunate - We all have big, fat rods, and we know how to use them´´

Cheers

Steffen

Til top
Steffen Juhl Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hardydavidson

Tilmeldt:: 09 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hardydavidson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 12:51
Howdy Henrik

Tak for din lykønskning og varme ord - Ja du kan tro at Fluen mange gange er blevet lagt ud over ´´Rio T.´´ - skønt sted - måske ses vi dernede en skønne dag???

´´My biggest worry is that my wife (when I'm dead) will sell my fishing gear for what I said I paid for it.´´

Endnu engang tak Henrik

Cheers

Steffen
Til top
Henrik Dons Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HDCSmeden Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2001
Geografisk: Sjælland og Lolland-Falster
Status: Offline
Beskeder: 411
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HDCSmeden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 12:53
Hej Steffen
-Det vil være mig en fornøjelse (y)

-Mit profilbillede er forresten en af den slags der lokker af huse i præcist det vejr vi har idag...... :-)

Mvh
Til top
Steffen Juhl Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hardydavidson

Tilmeldt:: 09 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hardydavidson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 13:01
flooooot fisk Henrik(y)(y)(y)(y)

Til top
jesper sloth Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jesper sloth

Tilmeldt:: 14 Feb 2003
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesper sloth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 21:35
Hej Steffen


Her fra Sorø skal der også lyde et stort tillykke med dit nye firma og alt muligt held og lykke I fremtiden.
Med den energi lægger i dit arbejde er jeg ikke i tvivl om at du levere et hamrende produkt, til stor glæde for os ´´ salmon Junkies´´.


Det er en meget flot hjemmeside du har lavet, den får mig til at ville meget mere end at kigge på billeder.

Har startet opsparingen, så sæt mig ind på en tur - om et par år.

Knæk og Bræk

Jesper S. Sloth

Til top
Steffen Juhl Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hardydavidson

Tilmeldt:: 09 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hardydavidson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Nov 2009 kl. 07:44
En million gange tak Jesper:-)

Dejligt at høre alle de positive feedback fra nær og fjern der er strømmet ind igennem de sidste dage - Det havde jeg slet ikke drømt om - men dejligt er det i alle fald

Idag går den store mail ud til alle de mange ´´Junkies´´ der ligesom vi, allerede længtes tilbage til de åbne vidder, selv om det kun er 3 uger siden vi sidst stod derude;-) Fed tur vi havde Jesper og tak for det gode selskab i Umba

Endnu engang tak for dine varme og bekræftende skulderklap:-):-):-)

See you soon out there Jesper;-)

Steff
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum