Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

tid til fordybelse og ydmyghed !

 Besvar Besvar
Forfatter
michael f Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fransirn Avatar

Tilmeldt:: 14 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fransirn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: tid til fordybelse og ydmyghed !
    Sendt: 01 Nov 2009 kl. 20:50
Hej alle her !

Ja, så er dette fiskeår ved vore vandløb, for langt de flestes vedkommende ved at være slut, og det er tid til lidt eftertanke.

2009 sæsonen - en fantastisk sæson med masser af flotte fisk på land overalt i vore vandløb.

2009 sæsonen - en sæson hvor man tilsyneladende har svært ved at finde fælles fodslaw - ihvertfald ved nogle vandløb.

2009 sæsonen - Hvor udstyret igen har nået nye højder med diverse nyskabelser og fristelser.

2009 sæsonen - hvor fisketrykket enkelte steder er steget gevaldigt.

2009 sæsonen - som virkelig har sat spørgsmålstegn ved diverse Norgesture - sammenlignet med vore egne vandløb.

2009 sæsonen - hvor taknemlighed over godt kammeratskab og venskaber er på sin plads.

2009 sæsonen - hvor man kun kan være ydmyg og taknemlig over de muligheder vi danske fiskere trods alt har.

2009 sæsonen - hvor man efter endt fiskeri kan gøre kassen op - Tjaeee - det blir man sgu ikke fed af - kun i sjælen - men det er vel også der det tæller mest, når alt kommer til alt.

Jeg ønsker Jer alle en rigtig god 2010 sæson - og håber, at de rigtige mennesker er på plads når evt. stridigheder skal udredes, til fælles gavn for alle.

Go kveld til alle fra det midtjydske !

Michael F
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2009 kl. 21:26
yeps. og den ´´ tidlige storlaks´´ holdt sæsonen ud!! god vinter. venligst steen
Til top
mads pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
madsppp2000 Avatar

Tilmeldt:: 13 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér madsppp2000 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Nov 2009 kl. 18:52
så sandt så sandt....god vinter...
Til top
kristian nøreng Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
noereng Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2005
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér noereng Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Nov 2009 kl. 19:21
hej Frandsen

sig mig skriver du på vers.... er det 4-4-dels takt den går på :-)

synte ikke rigtigt jeg traf dig ved åen i år hvor gemte du dig ???

jeg syntes jeg kan genkende flere strofer fra ´´min´´ å og kan kun gi´dig ret i at udbyttet målt i skæl på fingrene ikke helt står mål med indsatsen...men der er heldigvis lagt i banken af dejlige oplevelser hen over sæsonen til at vinteren let kan holdes ud indtil det på ny bliver tid til at tanke op....

Håber ligesom dig at de rigtige folk for løsnet lidt op for stridighederne og får en langsigtet løsning på plads til gavn for laksen og så sandelig også for laksefiskerne

go kveld til dig herfra Kibæk

Kristian
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Nov 2009 kl. 19:22
Hej Michael
Helt i gamle Mester Walton's ånd - ´´Study to be Quiet´´ eller lidt mere nutidigt netop - giv dig tid til lidt eftertænksomhed !
mvh
Heinz :-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum