Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskepladser Vestsjælland

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren Nancke Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Nancke

Tilmeldt:: 06 Dec 2006
Geografisk: Dianalund/Reersø
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nancke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskepladser Vestsjælland
    Sendt: 25 Okt 2009 kl. 12:24
Hej
Jeg er ny bruger af Vestsjælland, da jeg for et års tid siden flyttede til Dianalund, efter altid at boet i kbh.
Hvad er der af gode pladser for vadefiskeri efter havørreder.
Og gerne med forholdsvis nemme tilgangsmuligheder.
Jeg har idag ligget og kørt lidt rundt ved nærkysten, og der er de fleste veje til kysten, via sommerhusområder, med skilte som, privat vej, uvedkommende kørsel og lignende.
Jeg havde læst et sted at drøsselbjerg strand skulle være ok, men umulig at komme til.
Er der nogen der kan være mig behjælpelig og gerne med parkeringsbeskrivelse. Det er lidt surt, når man ikke kender et øje hernede og ikke kender området.
Jeg er bekendt med Reersø, og har også været der, men vil meget gerne høre om nogle alternativer.

Tak, knæk og bræk
Søren
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 12:26
Hej Søren

Tjek - se linket HER de har en del pladser beskrevet :-)

Mvh
Lasse
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum