Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gofi & SAGE :-)

 Besvar Besvar
Forfatter
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gofi & SAGE :-)
    Sendt: 24 Okt 2009 kl. 22:59
Hello all.

Synes da lige jeg vil slå et slag for Go-Fishing og deres ´´nye´´ sammenarbejdspartner :-) (y)

- se linket HER
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2009 kl. 23:25
kenneth hansen skrev: Hello all.

Synes da lige jeg vil slå et slag for Go-Fishing og deres ´´nye´´ sammenarbejdspartner :-) (y)

- se linket HER...

Jeg syntes sku de er dyre nok i forvejen :-)

Det er vel ingen nyhed at Rudi sælger Sage, både engros og detail
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 11:55
Priserne kommer helt sikkert til at ligne de priser, du kan finde i andre DK-shopper.;-) Regn ikke medprisdump!!
Brandt
Til top
Per Jacomo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jacce Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Geografisk: Himmelev
Status: Offline
Beskeder: 248
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 11:58
Og så er vi nogen, som er nødsaget til at spørge om ´´hvad er SAGE for en fisk?´´ ;-)

Faktuelt ændrer det ikke ved mine stangvalg, men nuvel .... SAGE er jo for folket (y)

Per Jacomo
Down Under Roskilde Fjord
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres